لپ‌تاپ

ایسر از لپ‌تاپ کانورتیبل Predator Triton 900 رونمایی کرد

کمپانی ایسر از دو لپ‌تاپ گیمینگ جدید ویندوز 10 خود تحت عنوان Predator Triton 900 مجهز به نمایشگر 17 اینچی و طراحی باریک و کانورتیبل و همچنین مدل Predator Triton 500 مجهز به نمایشگر 15 اینچی با بدنه‌ای تمام فلزی و ضخامت تنها 17.9 میلی‌متری رونمایی کرد. هر دو لپ‌تاپ طراحی کاربردی به همراه قطعات سخت‌افزاری سطح بالا و قدرتمندی که در کامپیوترهای دسکتاپ گیمینگ دیده می‌شوند را ارائه می‌دهند.

در لپ‌تاپ Predator Triton 900 از کارت گرافیکی قدرتمند GeForce RTX 2080 انویدیا استفاده شده که به حافظه بسیار سریع و نسل بعد GDDR6 مجهز بوده و همچنین از قابلیت ردیابی اشعه بی‌درنگ پشتیبانی می‌کند.

پردازنده‌های نسل هشتم اینتل Core H به عنوان پلتفرمی کامل برای ارائه بالاترین سطح عملکردی در نوت‌بوک‌های گیمینگ توسعه یافته‌اند و در این لپ‌تاپ نیز مورد استفاده قرار گرفتند. هر دو لپ‌تاپ Predator Triton 900 و 500 از آخرین و پیشرفته‌ترین سیستم خنک کننده ایسر به همراه چهارمین نسل از فن‌های فلزی AeroBlade 3D بهره برده و جریان هوا را تا 45 درصد بهبود می‌دهند.

نمایشگر استفاده شده در این لپ‌تاپ گیمینگ از نوع IPS بوده و وضوح تصویر بالای 4K را به همراه تکنولوژی G-SYNC انویدیا ارائه می‌دهد. لپ‌تاپ ایسر Predator Triton 900 از یک پردازنده شش هسته‌ای Intel Core i7 نسل هشتم بهره برده و در کنار 32 گیگابایت حافظه رم پرسرعت DDR4 و درایوهای وضعیت جامد NVMe PCIe با چینش RAID 0 عملکردی فوق‌العاده را ارائه می‌دهند.

لپ‌تاپ جدید ایسر به همراه یک رسیور وایرلس ایکس‌باکس به منظور استفاده از کنترلر استاندارد ایکس‌باکس در ویندوز 10 عرضه می‌شود. برای تکمیل امکانات این لپ‌تاپ، از جدیدترین فناوری صوتی Waves Maxx بهره برده که صدایی بسیار با کیفیت و شفاف را در اختیار علاقه‌مندان موسیقی و همچنین گیمرها قرار می‌دهد.

لپ‌تاپ جدید ایسر با قیمت پایه 3999 دلار در ماه مارس در منطقه آمریکای شمالی عرضه خواهد شد.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *