لپ‌تاپ

سامسونگ Chromebook Plus V2 جدید خود با قابلیت LTE را معرفی کرد

Chromebook Plus V2

همان طور که اطلاع دارید کمپانی سامسونگ سال گذشته ابتدا لپ‌تاپ کروم‌بوک پلاس خود را معرفی کرد و سپس چند ماه قبل نسخه‌ای بهبود یافته از این محصول را عرضه نمود. اما این تولید کننده کره‌ای موفق یک مدل جدید دیگر را نیز به سری کروم‌بوک پلاس خود افزوده است.

این محصول با نام Chromebook Plus V2 معرفی شده و به طور ویژه برای کاربرانی که قصد دارند با لپ‌تاپ خود به شبکه‌های پرسرعت اینترنت متصل شوند طراحی شده است. کاربران اکنون می‌توانند کروم‌بوک پلاس جدید سامسونگ را با قابلیت LTE خریداری نمایند.

به نظر می‌رسد سامسونگ تغییرات زیادی را در این نسخه جدید اعمال نکرده است. در واقع باتوجه به پردازنده Celeron 3965Y اینتل، 4 گیگابایت حافظه رم، نمایشگر 12.2 اینچی با وضوح 1080p، 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و باتری 39 وات‌ساعتی شباهت‌های بسیار زیادی با نسخه قبلی دیده می‌شود. البته ظاهرا سامسونگ به منظور استفاده از یک پردازنده سریع‌تر سری Y سلرون اینتل مجبور شده تا نمایشگر رده پایین‌تری را در این کروم‌بوک به کار ببرد. سامسونگ Chromebook Plus V2 جدید خود را به قابلیت LTE مجهز کرده تا کاربران قادر به بهره‌گیری از شبکه پرسرعت 4G باشند.

Chromebook Plus V2

این کمپانی تا به این لحظه فقط پشتیبانی از فناوری ارتباطی LTE را به طور رسمی تایید نموده اما اطلاعاتی در خصوص اپراتورها و باندهای سازگار با این قابلیت منتشر نشده است. باتوجه به اطلاعات ارائه شده کاربران می‌توانندChromebook Plus V2  سامسونگ را تحت قرارداد با اپراتور Verizon  خریداری نمایند، بنابراین حداقل تا به این لحظه می‌دانیم که یکی از اپراتورهای مخابراتی برجسته ایالات متحده پشتیبانی خواهد شد.

در مقایسه با مدل موجود کروم‌بوک پلاس وی2، نسخه‌ جدید مجهز به قابلیت LTE قرار است چیزی حدود 100 دلار گران‌تر باشد. این کروم‌بوک جدید با قیمت 599 دلار از تاریخ 2 نوامبر در دسترس قرار گرفته و کاربران علاقه‌مند می‌توانند آن را تهیه نمایند.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *