لپ‌تاپ

لپ‌تاپ‌های ThinkPad مبتنی بر پردازنده‌های نسل جدید Ryzen PRO عرضه می‌شوند

ThinkPad

کمپانی Lenovo سه لپ‌تاپ ویندوز 10 جدید مجهز به دومین نسل از پردازنده‌های Ryzen PRO کمپانی AMD را عرضه کرد. این لپ‌تاپ‌ها در خانواده پرطرفدار ThinkPad ارائه شده و دو مدل در سری T و یک مدل نیز در سری X در دسترس کاربران قرار گرفته‌اند.

برای آن دسته از کاربرانی که احتمالا اطلاعاتی در خصوص این دو سری از لپ‌تاپ‌های تینک‌پد لنوو ندارند باید بگوییم سری T در واقع خانواده محصولات پرچمدار و قدرتمند این کمپانی به حساب آمده که توازن بسیار خوبی بین استحکام بدنه، ویژگی‌‌ها، قدرت پردازشی و همچنین قابلیت حمل را برقرار نموده و معمولا با نمایشگرهای 14 و 15 اینچی قابل خرید هستند. سری X اما از طراحی نوآورانه‌ای بهره می‌برد که به لطف وزن سبک و ابعاد جمع و جور قابلیت حمل بسیار عالی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

لپ‌تاپ‌های ThinkPad جدید لنوو به پردازنده‌های نسل جدید رایزن پرو شرکت AMD مجهز هستند. این پردازنده‌ها با برخلاف نسل قبلی با لیتوگرافی 12 نانومتری تولید شده و وعده عملکردی به مراتب بهتر را می‌دهند.

ThinkPad

سه مدل جدید شامل T495 ،T495s و در نهایت X395 شده و همگی از عمر باتری بهتر و روشنایی بیشتر صفحه نمایش تا حداکثر 400 نیت برخوردار بوده و از فناوری AMD FreeSync نیز پشتیبانی می‌کنند. البته ویژگی‌های رایج و استاندارد خانواده ThinkPad نظیر کاور دوربین، میکروفون‌هایی با میدان دور دوتایی و کاورهای صفحه نمایش PrivacyGuard نیز در این سه مدل ارائه شده‌اند.

دو مدل T495 و T495s با نمایشگرهای 14 اینچی و مدل X395 نیز با یک نمایشگر 13 اینچی عرضه شده و برای خرید ارزان‌ترین مدل آنها که به پردازنده Athlon Pro 300U مجهز می‌باشد باید مبلغ 1089 دلاری را بپردازید.

اما کاربران می‌توانند لپ‌تاپ‌های ThinkPad جدید خود را با کانفیگ‌های مختلفی شامل Athlon Pro 300U و تراشه گرافیکی Vega 3 تا نمونه‌های قوی‌تری با پردازنده چهار هسته‌ای Ryzen R7 PRO 3700U با تراشه گرافیکی Vega 10 نیز انتخاب کنند.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *