لپ‌تاپ

مک‌بوک پرو 16 اینچی با حاشیه نمایشگر بسیار باریک تایید شد

مک‌بوک پرو 16 اینچی با حاشیه نمایشگر بسیار باریک تایید شد

مدتی هست که شایعاتی مبنی بر احتمال عرضه یک مدل 16 اینچی از لپ‌تاپ مک‌بوک پرو توسط اپل به گوش می‌رسند. براساس این شایعات اپل قصد دارد در ماه‌های باقی‌مانده در سال جاری این لپ‌تاپ جدید را معرفی کند. این که این اتفاق واقعا خواهد افتاد یا خیر هنوز مشخص نیست اما به گفته ” مینگ-چی کو ” که سابقه خوبی در پیش‌بینی محصولات آینده اپل دارد ظاهرا جواب مثبت است.

برای اینکه به پیش‌بینی‌های اخیر ” کو ” اعتبار بیشتری بدهید باید بگوییم که وب‌سایت دیجی‌تایمز نیز گزارشی مبنی بر تایید نسخه 16 اینچی مک‌بوک پرو را منتشر و ادعا کرده این لپ‌تاپ در ماه سپتامبر سال جاری عرضه خواهد شد. براساس شایعات قبلی Macbook Pro جدید اپل از حاشیه نمایشگر بسیار باریک‌تر نسبت به مدل‌های قبلی برخوردار بوده و به همین دلیل از نظر فرم فاکتور تقریبا با یک مدل 15 اینچی برابری می‌کند.

مک‌بوک پرو 16 اینچی با حاشیه نمایشگر بسیار باریک تایید شد

البته پیش از اینکه در خصوص این مدل جدید هیجان‌زده شوید باید بگوییم که مک‌بوک پرو 16 اینچی اپل قیمت ارزانی نخواهد داشت. در واقع اپل در طراحی این محصول کاربران حرفه‌ای و افرادی که از نرم‌افزارهای تخصصی استفاده می‌کنند را مدنظر قرار داده و قیمت پایه این لپ‌تاپ قدرتمند 3000 دلار ناقابل خواهد بود!

همچنین انتظار می‌رود اپل در این لپ‌تاپ از مکانیزم جدید قیچی در کیبورد آن استفاده کند که جایگزین مکانیزم پر اشکال پروانه‌ای شده و بدون شک تجربه تایپ و نگهداری بهتری را به ارمغان خواهد آورد. به هر حال این خبر فعلا در حد یک شایعه بوده و تایید نشده اما اگر لپ‌تاپ جدید اپل در ماه سپتامبر عرضه می‌شود احتمالا در هفته‌های آینده جزییات بیشتری را در خصوص قابلیت‌های آن شاهد خواهیم بود.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *