لپ‌تاپ, نمایشگاه ها و رویدادها

کامپیوتکس 2019: ام‌اس‌آی لپ‌تاپ گیمینگ GT76 Titan را معرفی کرد

کامپیوتکس 2019: ام‌اس‌آی لپ‌تاپ گیمینگ GT76 Titan را معرفی کرد

کمپانی MSI در جریان نمایشگاه کامپیوتکس 2019 از لپ‌تاپ گیمینگ رده بالای جدید خود تحت عنوان GT76 Titan رونمایی کرد که قیمت پایه آن از 3600 دلار آغاز شده و از یک پردازنده دسکتاپ Core i9-9900K بهره می‌برد که هر 8 هسته آن به فرکانس 5 گیگاهرتز اورکلاک شده‌اند.

این لپ‌تاپ گیمینگ جدید از طراحی جذابی برخوردار بوده و با وزن سنگین 4.5 کیلویی خود ضمن ارائه قدرت سخت‌افزاری فوق‌العاده، دوام بالایی را نیز از خود نشان خواهد داد. برخلاف اکثر لپ‌تاپ‌های گیمینگ ام‌اس‌آی که قسمت پشتی آنها تم رنگی مشکی و قرمز را نشان می‌دهد، GT76 Titan اما از یک قاب فلزی مات به رنگ خاکستری بهره می‌برد. جنس درب این لپ‌تاپ از آلومینیوم بوده اما قسمت عرشه یا بستر صفحه کلید با پلاستیک کار شده است، چرا که رسانایی حراراتی فلز می‌توانست برای راحتی کاربر مشکل ایجاد کند.

صفحه کلید این لپ‌تاپ غیرمکانیکی و از سری SteelSeries ام‌اس‌آی بوده و از سیستم نورپردازی انحصاری این تولیدکننده تایوانی نیز بهره می‌برد. GT76 Titan از ضخامت 42 میلی‌متری برخوردار بوده که می‌توانست کمی بیشتر بوده و تجربه تایپ بهتری را ارائه می‌کرد. اما به هر حال این صفحه کلید عملکرد خوبی داشته و می‌توانید هر دکمه آن را به عنوان یک کلید ماکرو تنظیم کنید.

MSI در این لپ‌تاپ گیمینگ جدید از پردازنده قدرتمند Core i9-9900K و تراشه گرافیکی RTX 2080 استفاده کرده که اگر در سیستم دسکتاپ خود بخواهید آنها را به کار ببرید باید از یک پاور 500 یا 650 واتی استفاده نمایید. برای تامین برق مورد نیاز این لپ‌تاپ نیز از دو آداپتور برق مجزا استفاده می‌شود که هر کدام توان 240 واتی را ارائه می‌دهند.

این لپ‌تاپ از سه اسلات M.2 PCIe برای استفاده از اس اس دی‌ها بهره برده و یک محفظه قرارگیری هارد دیسک یا اس اس دی 2.5 اینچی ساتا را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. GT76 Titan از حداکثر 128 گیگابایت رم DDR4 پشتیبانی می‌کند که می‌تواند عملکرد فوق‌العاده عالی این لپ‌تاپ گیمینگ را تضمین کند.

نمایشگر به کار رفته در این لپ‌تاپ یک نمونه 17 اینچی است که در نوع با وضوح تصویر 1080p و 4K ارائه شده و نرخ تازه‌سازی مناسب 144 هرتزی را برای نمایش روان تصاویر در اختیار شما قرار می‌دهد.

گزینه‌های ارتباطی ارائه شده بر روی این لپ‌تاپ گیمینگ جدید شامل چهار پورت USB Type-A، یک پورت Thunderbolt 3، یک پورت معمولی USB Type-C، HDMI 2.0، یک پورت مینی DisplayPort 1.4، یک پورت اترنت 2.5 گیگابیتی و پشتیبانی از WiFi 6 می‌شود.

منبع: tomshardware

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *