لپ‌تاپ

OMEN X 2S نخستین لپ‌تاپ گیمینگ مجهز به دو نمایشگر به زودی عرضه می‌شود

OMEN X 2S نخستین لپ‌تاپ گیمینگ مجهز به دو نمایشگر به زودی عرضه می‌شود

کمپانی اچ‌پی امروز از محصول جدیدی تحت عنوان OMEN X 2S رونمایی کرد که نخستین لپ‌تاپ گیمینگ مجهز به دو صفحه نمایش در جهان به حساب می‌آید. این لپ‌تاپ قدرت سخت‌افزاری و توانمندی‌های چندپردازشی فوق‌العاده‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. دو لپ‌تاپ OMEN 15 و OMEN 17 نیز با مشخصات سخت‌افزاری سطح بالا و در عین حال ضخامت کم نیز توسط این کمپانی معرفی شده‌اند.

اچ‌پی همچنین دو لپ‌تاپ جدید در سری Pavilion را تحت عنوان Pavilion Gaming 15 و Pavilion Gaming 17 ارائه کرد که قابلیت‌ حمل بسیار بالایی را در اختیار گیمرها و تولیدکنندگان محتوای دیجیتال قرار داده و به آنها کمک می‌کنند تا در هر شرایطی بهترین کارایی را به کار ببرند.

OMEN X 2S به عنوان نخستین لپ‌تاپ گیمینگ مجهز به دو نمایشگر دنیا، با به کارگیری دکمه‌های میانبر اختصاصی قابلیت‌های مالتی‌تسکینگ بالا را برای فعالیت‌های مختلف در اختیار کاربر قرار می‌دهد. تماشای ویدیوهای آموزشی هنگام انجام بازی، شنیدن آهنگ مورد علاقه‌تان بر روی سرویس اسپاتیفای وقتی سخت مشغول یک بازی MMO هستید و یا باز نگه داشتن چت در شبکه Twitch همگی به آسانی قابل انجام هستند.

OMEN X 2S یک لپ‌تاپ گیمینگ قدرتمند است که تنها 20 میلی‌متر ضخامت داشته و از یک شاسی کاملا فلزی بهره می‌برد. این محصول نخستین لپ‌تاپ گیمینگ جهان است که از فلز مایع در سیستم خنک کننده خود برخوردار بوده و قادر است رسانایی دمایی تا 10 بار بیشتر از گریس‌های حرارتی سیلیکونی را ارائه دهد.

 لپ‌تاپ OMEN X 2S اچ‌پی از سخت‌افزار سطح بالایی شامل پردازنده موبایل نسل نهم Core i9 اینتل، تراشه گرافیکی قدرتمند GeForce RTX 2080 انویدیا با طراحی Max-Q6 بهره برده و برای تضمین کارایی سریع و فوق‌العاده 32 گیگابایت رم پرسرعت DDR4 نیز در نظر گرفته شده است.

علاوه بر این، راهکار ذخیره‌سازی پرسرعت Optane Memory H10 به همراه پشتیبانی از اس اس دی و همچنین فناوری ارتباطی بی‌سیم Wi-Fi 6 (802.11ax) اینتل نیز در این لپ‌تاپ گیمینگ پیش‌بینی شده‌اند.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *