لپ‌تاپ

Surface Book 2 جدید از پردازنده چهار هسته‌ای بهره می‌برد

Surface Book 2

براساس گزارشی که به تازگی منتشر شده به نظر می‌رسد کمپانی مایکروسافت قصد دارد نسخه‌ای جدید و به روزرسانی شده از نوت‌بوک Surface Book 2 را در آینده‌ای نزدیک روانه بازار کند. این نوت‌بوک اخیرا در لیست محصولات چند فروشگاه آنلاین رویت شده و همین موضوع باعث قوت گرفتن این شایعات نیز شده است. یکی از تغییرات مهمی که مایکروسافت احتمالا در نسخه جدید ارائه می‌کند پردازنده‌ای چهار هسته‌ای خواهد بود. سرفیس بوک 2 در حال حاضر از یک پردازنده دو هسته‌ای بهره می‌برد.

براساس گزارش وب‌سایت وین‌فیوچر، نوت‌بوک جدید مایکروسافت به یک پردازنده جدید مجهز خواهد شد. این چیپست جدید احتمالا از مدل دو هسته‌ای i5-7300U به مدل چهار هسته‌ای i5-8350U ارتقا می‌یابد. اما به غیر از اضافه شدن دو هسته پردازشی جدید، سرعت هسته پردازنده نیز از 3.5 به 3.6 گیگاهرتز افزایش خواهد یافت. بنابراین انتظار می‌رود پردازنده جدید به کار رفته در Surface Book 2 در زمینه پردازش چند هسته‌ای بهبود محسوسی را نشان دهد.

اما سایر مشخصات فنی این نوت‌بوک ظاهرا دست نخورده باقی خواهد ماند که این یعنی با یک نوت‌بوک به 8 گیگابایت حافظه رم، دو پورت USB 3.1 Type-A، یک پورت Type-C، یک کارت خوان SD و صفحه نمایشی با وضوح تصویر 3000 در 2000 مجهز خواهد بود.

براساس اطلاعات منتشر شده در این گزارش به نظر می‌رسد نسخه 13 اینچی Surface Book 2 با قیمت 1499 دلار عرضه می‌شود. این در واقع قیمتی است که اکنون باید برای نسخه 256 گیگابایتی سرفیس بوک 2 فعلی بپردازید که البته در فروشگاه مایکروسافت با تخفیف 200 دلاری با قیمت 1299 قابل خرید می‌باشد.

کمپانی مایکروسافت هنوز هیچ اطلاعات رسمی را در خصوص زمان عرضه نسخه ارتقا یافته Surface Book 2 منتشر نکرده است اما باتوجه به شرایط به نظر می‌رسد این اتفاق به زودی رخ خواهد داد.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *