بازی‌های رایانه‌ای

تاریخ برگزاری کنفرانس مایکروسافت در E3 2019 تایید شد

E3 2019

همان طور که می‌دانید E3 بزرگترین رویداد جهان در زمینه گیمینگ محسوب می‌شود که تنها چند ماه تا برگزاری آن زمان باقی مانده و از همین حالا شایعات مختلفی در خصوص اتفاقاتی که احتمالا در جریان E3 2019 به وقوع می‌پیوندند در حال انتشار هستند. مایکروسافت همواره در جریان این رویداد حضوری برجسته داشته و امسال نیز این اتفاق خواهد افتاد.

مایکروسافت به طور رسمی تایید کرد که روز یکشنبه، 9 ژوئن کنفرانس مطبوعاتی خودش را در جریان این رویداد مهم برگزار خواهد کرد. در این کنفرانس مایکروسافت طبیعتا در خصوص تصمیمات آینده و محصولاتی که احتمالا عرضه می‌کند، صحبت خواهد نمود.

براساس گزارشاتی که پیش‌تر منتشر شده بودند E3 2019 احتمالا یکی از مهمترین رویدادهایی خواهد بود که مایکروسافت در آن با تمام قدرت وارد می‌شود. این کمپانی به احتمال زیاد در جریان این کنفرانس مطبوعاتی در خصوص Mixer، کنسول‌های بازی ایکس‌باکس جدید و سایر پلتفرم‌های خود صحبت خواهد کرد.

این کمپانی همچنین اعلام کرد که اپیزودی ویژه از برنامه Inside Xbox به مناسبت برگزاری کنفرانس E3 2019 در روز بعد یعنی دهم ژوئن بر روی آنتن خواهد رفت. این برنامه زنده شامل چندین رونمایی انحصاری، دموهای بازی، مصاحبه‌های مختلف و محتوای ویژه رویداد E3 می‌شود که قطعا برای گیمرها و به خصوص طرفداران پلتفرم ایکس‌باکس جذابیت‌های خاص خودش را خواهد داشت.

Xbox FanFest نیز به مناسبت پنجمین سالگرد برگزاری‌اش باز خواهد گشت و در هفته‌ای که E3 2019 برگزار می‌شود به گیمرهای علاقه‌مند و طرفداران مایکروسافت اجازه خواهد داد تا در این جشن حضور پیدا نمایند.

به نظر می‌رسد مایکروسافت در رویداد E3 امسال هیچ رقابتی را از سوی سونی احساس نخواهد کرد، چرا که این تولیدکننده ژاپنی محبوب پیش‌تر به طور رسمی اعلام کرد که در رویداد E3 2019 حضور نخواهد داشت. این نخستین بار است که سونی این رویداد مهم را از دست می‌دهد.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *