بازی‌های رایانه‌ای, کنسول‌های بازی

نسخه بدون درایو نوری Xbox One S هفتم می عرضه می‌شود

Xbox One S

اگر اخبار محصولات مایکروسافت را دنبال کنید احتمالا می‌دانید که اخیرا شایعات مختلفی در خصوص تصمیم این کمپانی برای عرضه یک نسخه بدون درایو نوری از کنسول بازی Xbox One S منتشر شده است. گیمرهایی که این کنسول را تهیه می‌کنند دیگر نمی‌توانند بازی‌ها را از طریق دیسک اجرا نمایند. براساس گزارشی جدید حالا به نظر می‌رسد که این غول فناوری قصد دارد نسخه بدون درایو از کنسول بازی ایکس‌باکس وان اس خود را در تاریخ 7 می سال میلادی جاری روانه بازار کند.

براساس اسنادی که به تازگی توسط وب‌سایت ویندوز سنترال منتشر شده به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد این کنسول بازی را تحت عنوان Xbox One S All-Digital Edition عرضه کند، چرا که دیگر در این نسخه خبری از درایو بلو-ری نبوده و در عوض کاربران می‌توانند این مدل را با قیمت ارزان تری نسبت به مدل اصلی خریداری نمایند که خب خبر خوبی محسوب می‌شود.

البته لازم به ذکر نیست که مایکروسافت تاکنون هیچگونه اطلاعیه رسمی یا خبری در خصوص تولید چنین نسخه‌ای از کنسول ایکس‌باکس وان اس منتشر ننموده و همچنان باید منتظر بمانیم. در گزارش منتشر شده همچنین آمده است که مایکروسافت این کنسول بازی را با یک هارد دیسک 1 ترابایتی عرضه خواهد نمود.

برای طرفداران سری بازی‌های Forza نیز باید این خبر خوش را بدهیم که به احتمال زیاد در کنسول به صورت پیش فرض یک نسخه از بازی Forza Horizon 3 به همراه Minecraft و Sea of Thieves نیز ارائه خواهد شد.

مایکروسافت همچنین به مشتریان خود این امکان را خواهد داد تا قبل از دریافت کنسول لیستی از بازی‌هایی که تمایل دارند و البته هزینه آنها را پرداخت نموده‌اند را به صورت از پیش نصب شده در کنسولشان دریافت کنند. بدین ترتیب پس از باز کردن بسته بندی کنسول همه چیز مهیا بوده و فقط کافیست کنترلر را در دست گرفته و مشغول بازی شوید!

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *