بازی‌های رایانه‌ای

گیم‌پد Stratus Duo توسط SteelSeries معرفی شد

Stratus Duo

کمپانی Epic اخیرا بازی Fortnite را برای پلتفرم موبایل منتشر کرد و احتمالا به زودی از گیم‌پدهای مختلف نیز پشتیبانی خواهد نمود. اگر شما نیز جزو آن دسته از کاربرانی هستید که بازی با دکمه‌های مجازی و لمسی در صفحه نمایش را خسته کننده و بدون هیجان می‌بینید، باید بگوییم که کمپانی مشهور SteelSeries از جدیدترین لوازم جانبی گیمینگ خود یعنی گیم‌پد Stratus Duo رونمایی کرد. این گیم کنترلر از فناوری بلوتوث برخوردار بوده و قابلیت استفاده بر روی تقریبا هر گوشی هوشمندی را دارد.

اگرچه گیم‌پدهای مجهز به بلوتوث چیز جدیدی نیستند اما کمپانی SteelSeries امیدوار است باتوجه به پشتیبانی این گیم کنترلر از سیگنال‌های وای‌فای با فرکانس 2.4 گیگاهرتز، قادر به جلب توجه کاربران و به خصوص گیمرها باشد. بر روی کاغذ پشتیبانی از این قابلیت باعث می‌شود تا کاربر تاخیرهای کمتری را شاهد بود و بدون دردسر گیم‌پد خود را به گوشی بشناساند. اما به هر حال تا عملکرد واقعی این گیم کنترلر را نبینیم نمی‌توان در خصوص این موضوع به طور دقیق اظهارنظر کنیم.

گیم‌پد Stratus Duo همچنین یک نسخه به روز شده از مدل Stratus XL محسوب می‌شود اما متاسفانه باید بگوییم که در زمینه باتری باید انتظار عملکرد پایین‌تری را داشته باشیم. Stratus XL به شما اجازه می‌داد تا 40 ساعت از آن استفاده کنید اما در مدل جدید این عدد نهایتا 20 ساعت خواهد بود که یک کاهش قابل توجه را نشان می‌دهد. البته این مدت زمان شارژدهی هنوز هم خوب است چرا که به هر حال باید گیم‌ کنترلر خود را به شارژ بزنید اما شاید این موضوع برای برخی از کاربران خسته کننده و غیرقابل قبول باشد!

همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که Stratus Duo با دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل iOS سازگاری نداشته اما با دستگاه‌های ویندوزی و اندرویدی سازگاری کامل دارد. برای خرید این گیم کنترلر باید مبلغی در حدود 60 دلار را بپردازید که نسبتا مقرون به صرفه محسوب می‌شود.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *