بازی‌های رایانه‌ای

Gears of War 5 سپتامبر امسال به همراه نسخه ویژه PC منتشر می‌شود

Gears of War 5 سپتامبر امسال به همراه نسخه ویژه PC منتشر می‌شود

همان طور که می‌دانید رویداد بسیار مهم E3 به زودی برگزار می‌شود و کمپانی‌های مختلف فعال در دنیای بازی به سختی در تلاشند تا بهترین محصولات خود را در جزیان این رویداد سالانه در معرض نمایش بگذارند. مایکروسافت اما یکی از کمپانی‌هایی خواهد بود که انتظار زیادی از آن می‌رود و براساس اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده به نظر می‌رسد این رویداد برای این غول فناوری دنیا یک اتفاق بسیار خوشایند خواهد بود.

براساس جدیدترین شایعات منتشر شده، پنجمین نسخه از سری بازی فوق‌العاده محبوب چرخ‌دنده‌های جنگ تحت عنوان Gears of War 5 در ماه سپتامبر سال میلادی جاری منتشر خواهد شد. این اتفاق می‌تواند برای طرفداران این سری بسیار خوشایند باشد و از آن بهتر اینکه احتمال رونمایی این بازی در کنفرانس اختصاصی مایکروسافت در جریان رویداد E3 نیز بسیار بالاست.

علاوه بر نسخه‌ ایکس‌باکس، Gears of War 5 یک نسخه ویژه برای کامپیوترهای شخصی خواهد داشت که فعلا تحت عنوان Gears Tactics شناخته می‌شود. براساس شایعات، گیمرها می‌توانند انتظار داشته باشند بازی چرخ‌دنده‌های جنگ 5 را در ماه سپتامبر تهیه کنند. این بازی جدید در واقع ادامه دهنده خط داستانی بازی محبوب و خوش ساخت Gears of War 4 خواهد بود و بر روی داستان و گیم‌پلی تاکتیکال تمرکز ویژه‌ای خواهد داشت.

انتظار می‌رود بازی Gears of War 5 نیز از بهبودهای محسوسی در بخش گرافیک بهره ببرد و علاوه بر این همچنان با گیم‌پلی هیجانی و نفس‌گیر خود حس تجربه یک اکشن فوق‌العاده خوش ساخت را به کاربران ارائه دهد.

علاوه بر این بازی، مایکروسافت یک نسخه ویژه تاکتیکال نوبتی تحت عنوان Gears Tactics را نیز به صورت انحصاری برای کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد کرد که گیم‌پلی مشابهی به بازی XCOM دارد. اگرچه این نسخه در ظاهر شاید شباهت زیادی به نسخه‌های اصلی Gears of War نداشته باشد اما انتظار می‌رود گیم‌پلی هیجان انگیز و مبارزات نفس‌گیر با غول‌های مختلف را ارائه دهد.

منبع: techpowerup

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *