نرم‌افزار

اپل ممکن است سرویس گیمینگ جدیدش را به زودی معرفی کند

سرویس

همان طور که می‌دانید کمپانی اپل روز دوشنبه رویدادی را میزبانی خواهد کرد که طی آن انتظار می‌رود یک سرویس استریمینگ ویدیو جدید رونمایی شود. علاوه بر این سرویس ویدیویی ظاهرا براساس شایعات اپل ممکن است یک سرویس خبری و مجله را نیز معرفی کند. اما به نظر می‌رسد همه‌اش این نبوده و اگر گزارشی که جدیدا منتشر شده صحت داشته باشد اپل می‌تواند یک سرویس گیمینگ جدید را نیز رونمایی کند.

این سرویس احتمالا مشابه سایر سرویس‌های اپل بوده و کاربران می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای ثابت به عضویت آن درآیند و از مزایای آن که احتمالا شامل دسترسی به چند عنوان بازی پولی و غیررایگان می‌شود، بهره‌ مند شوند.

هنوز مشخص نیست که کدام دسته از بازی‌ها به صورت رایگان در این سرویس در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. همچنین براساس این گزارش به نظر می‌رسد این عناوین همگی پولی بوده و عنوان‌های رایگان شامل مزایای عضویت نخواهند شد.

برای مثال بازی هایی وجود دارند که به صورت رایگان قابل اجرا هستند اما در آنها سرویس‌های پولی نیز ارائه می‌شود. بازی‌هایی مانند Super Mario Run که به صورت رایگان عرضه شده و به گیمر اجازه می دهد کاملا رایگان مراحل و امکانات بازی را آزاد نماید. در گزارش مذکور آمده است که چگونه درآمد حاصله از خرید طرح‌های درون بازی بین توسعه دهندگان تقسیم خواهد شد. قابل ذکر است که سیاست اپل در این خصوص توزیع بیشتر درآمد بین توسعه دهندگان عناوینی است که عملکرد خوبی داشته و موفق به درآمدزایی بالایی شده‌اند.

به هر حال فعلا باید این گزارش را تنها به عنوان یک شایعه در نظر گرفت اما به احتمال زیاد اپل به زودی جزییات رسمی را در جریان رویداد دوشنبه‌اش ارائه خواهد نمود.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *