نرم‌افزار

بروزرسانی فرم‌ویر مایکروسافت برای مدل‌های مختلف Surface منتشر شد

فرم‌ویر

کمپانی مایکروسافت بروزرسانی‌های فرم‌ویر جدیدی را برای لپ‌تاپ‌های سرفیس خود منتشر کرد. این بروزرسانی شامل نسل اول و دوم لپ‌تاپ Surface می‌شود. اگرچه این بروزرسانی‌ها بهبودهای خاص و قابل توجهی را برای این لپ‌تاپ‌ها به همراه نداشته اما به هر حال تجربه کاربری بهتری را در بخش‌های مختلف به کاربران ارائه خواهد داد.

لپ‌تاپ های سری سرفیس نسل اول و دوم که سال گذشته عرضه شده بود در صورتی که همچنان از نسخه 1803 (Windows 10 April 2018 Update) برخوردار باشند، قادر به دریافت این بروزرسانی هستند. نسخه Windows 10 Fall Creators Update در واقع نسخه قدیمی‌تر سیستم عامل ویندوز 10 محسوب می‌شود که کاربران نسخه‌های Home و Pro همچنان بروزرسانی‌هایی را دریافت می‌کنند. کاربران این نسخه ابتدا باید به یکی از بروزرسانی‌های برجسته یا اصطلاحا Feature ویندوز 10 آپدیت کنند تا قادر به دریافت بروزرسانی فرم‌ویر جدید مایکروسافت باشند.

براساس لیست تغییرات رسمی که در وب‌سایت مایکروسافت منتشر شده، بروزرسانی فرم‌ویر لپ‌تاپ سرفیس شامل درایورهای بهبود یافته مانند درایور حسگر تشخیص روشنایی محیط می‌شود که به نسخه 4.1.139.0 ارتقا یافته و پایداری دستگاه را افزایش می‌دهد. این بهبود همچنین در هر دو مدل لپ‌تاپ Surface صورت خواهد گرفت.

مایکروسافت همچنین درایورهای جدیدی را برای Surface Studio 2 منتشر کرده که البته لیست تغییرات آن در دسترس نیست. مدل‌های دیگر خانواده سرفیس هنوز هیچ فرم‌ویر جدیدی را دریافت نکرده‌اند. برای مثال سرفیس پرو 6 آخرین بروزرسانی خود را در اکتبر سال گذشته میلادی دریافت کرد و تا به این لحظه نیز هیچگونه اطلاعاتی مبنی بر انتشار یک بروزرسانی جدید برای این مدل در دست نیست.

مانند همیشه پیشنهاد می‌کنیم هنگام بروزرسانی، دستگاه را به برق متصل کنید تا در صورت خالی شدن ناگهانی شارژ باتری دچار مشکل نشوید. معمولا فرآیند بروزرسانی تنها چند دقیقه طول کشیده و دستگاه به صورت خودکار ریستارت خواهد شد.

منبع: softpedia

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *