نرم‌افزار

انویدیا درایورهای GeForce 416.16 WHQL را منتشر می‌کند

GeForce 416.16 WHQL

کمپانی انویدا نخستین مجموعه نرم‌افزاری GeForce خود را پس از انتشار نسخه اکتبر 2018 سیستم عامل ویندوز 10 مایکروسافت ارائه نمود. درایورهای گرافیکی جدید GeForce 416.16 WHQL این شرکت پشتیبانی کامل از نسخه جدید ویندوز 10 را برای کارت‌های گرافیکی انویدیا به ارمغان می‌آورد.

از این جمله مواردی که پشتیبانی از آنها صورت گرفته، می‌توان به دو قابلیت‌ WDDM 2.5 و DXR (ردیابی اشعه دایرکت ایکس) اشاره نمود که کارکرد درست کارت‌های گرافیکی سری 20 یا NVIDIA RTX تا حد زیادی به آنها بستگی دارد.

درایورهای جدید انویدیا همچنین پروفایل‌های SLI تعداد زیادی از عناوین شناخته شده و جدید بازار مانند Battlefield V، Basingstroke، Divinity: Original Sin II، Immortal: Unchained، Jurassic World Evolution، Phoenix Point و Seven: The Days Long Gone را نیز به مجموعه نرم‌افزاری اضافه کرده است. همچنین پروفایل‌های 3Dvision برای بازی The Elder Scrolls: Online ارائه شده است.

باگ‌های موجود در نرم‌افزار که تعداد آنها نیز کم بوده است با GeForce 416.16 WHQL برطرف شده‌اند. کاربرانی که از کارت‌های گرافیکی مبتنی بر معماری پاسکال استفاده می‌کنند دیگر هنگام اجرای Quake HD remix شاهد باگ‌های تصویری نظیر مربع‌های مشکی رنگ کوچک نخواهند بود.

کاربرانی که هنگام اجرای بازی Rainbow 6: Siege با کارت گرافیکی جی‌تی‌ایکس 1060 خود افت فریم یا کاهش عملکرد کلی کارت را شاهد بودند با درایور مذکور دیگر چنین مشکلاتی را تجربه نمی‌کنند. پیغام‌های خطا درایور هنگام بالا آمدن سیستم از حالت S4 نیز برطرف شده‌اند. در نهایت مشکلی در کارت‌های گرافیکی مبتنی بر معماری تورینگ که باعث می‌شد تصاویر نت‌فلیکس در حالت 4K زمانی که کاربر یک صفحه نمایش خارجی را با کابل USB-C به سیستم متصل کرده‌اند، نمایش داده نشود برطرف گردید.

لیست ویژگی‌های جدیدی که درایورهای GeForce 416.16 WHQL با خود به همراه دارند به شرح زیر است:

  • اضافه شدن پشتیبانی از بروزرسانی اکتبر 2018 ویندوز 10 (رداستون 5)
  • تنظیمات 3D در کنترل پنل انویدیا
  • اضافه شدن متنی که به طور شفاف می‌گوید تنظیمات Triple Buffering تنها در حالت OpenGL قابل استفاده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *