نرم‌افزار

AMD درایور جدید Adrenalin Edition 19.5.1 را منتشر کرد

AMD درایور جدید Adrenalin Edition 19.5.1 را منتشر کرد

شرکت AMD جدیدترین نسخه از درایورکارت‌های گرافیکی سری Radeon خود را تحت عنوان Adrenalin 2019 Edition 19.5.1 منتشر کرد. این درایور به منظور ارائه بالاترین عملکرد ممکن و همچنین بهره‌گیری از پتانسیل‌های موجود در شبکه‌های اجتماعی و انجام بازی‌ها تحت شبکه اینترنت توسعه یافته و هم اکنون توسط کاربران قابل دریافت می‌باشد.

این نسخه از درایور گرافیکی آدرنالین در بازی RAGE 2 که از سطح گرافیکی بالایی بهره می‌برد تقریبا 16 درصد کارایی کارت‌های گرافیکی AMD Radeon™ VII.RS-295 را افزایش خواهد داد. نسخه جدید همچنین از آپدیت ماه می ویندوز 10 پشتیبانی می‌کند.

 از مشکلاتی که در درایور جدید Adrenalin Edition 19.5.1 برطرف شده می‌توان به رفع مشکل پرش تصویر در هنگام پخش محتوای محافظت شده اشاره کرد. گیمرهای علاقه مند به بازی DOOM که پیش‌تر هنگام اجرای تنظیمات سیستمی AMD XConnect™ Technology با هنگ کردن بازی مواجه می‌شدند نیز اکنون مشکلی نخواهند داشت.

AMD درایور جدید Adrenalin Edition 19.5.1 را منتشر کرد

برخی از کاربران کارت گرافیک Radeon HD 7970 هنگام نصب نرم‌افزار Radeon Software با شکست مواجه می‌شدند و برای برخی دیگر نیز مراحل نصب صرفا تا 33 درصد پیش می‌رفت که این مشکل نیز برطرف شده است. برخی از کارت‌های گرافیکی Radeon RX 400 و Radeon RX 500 نیز که در هنگام اجرای محتوا بر روی نمایشگرهای 8K با مشکل هنگ کردن مواجه می‌شدند نیز اکنون قابلیت پخش بدون مشکل را ارائه می‌دهند.

درایور جدید Adrenalin Edition 19.5.1 مشکل عدم شناسایی یا اتصال نامناسب هدست‌های HTC VIVE را نیز برطرف نموده است. برخی از کاربران هنگام اجرای ویدیوهایی با کدک DivX‌ در نرم افزار Movies & TV ویندوز با افت فریم یا تاخیرهای جزیی مواجه بودند که این مشکل نیز اکنون حل شده است. کارت‌های گرافیکی سری Radeon RX Vega گاهی مواقع در حالت Idle یا هنگام به کارگیری در سیستم‌های دسکتاپ مجهز به چند نمایشگر با مشکل بالا رفتن سرعت کلاک حافظه به شکل غیرمعمول مواجه بودند که در نسخه 19.5.1 درایور آدرنالین چنین چیزی به چشم نمی‌خورد.

منبع: guru3d

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *