موبایل

در iOS 13 حذف اپلیکیشن‌ها آسان‌تر خواهد بود

در iOS 13 حذف اپلیکیشن‌ها آسان‌تر خواهد بود

آیا تاکنون از روند حذف یک اپلیکیشن در دستگاه مجهز به سیستم عامل iOS خود ناراضی بوده‌اید؟ برای این کار چند روش وجود دارد که یکی از آنها بدین ترتیب انجام می‌شود که بر روی آیکون اپلیکیشن مذکور لمس طولانی نموده تا شروع به تکان خوردن کند، سپس دکمه X را لمس کنید تا اپ به طور کامل از سیستم عامل حذف شود. اما اگر هیچ کدام از راهکارهای فعلی را نمی‌پسندید باید بگوییم که اپل به زودی در iOS 13 قصد دارد فرآیند حذف اپلیکیشن‌ها را به مراتب آسان‌تر نماید.

به گزارش افرادی که نسخه بتا از این سیستم عامل را بر روی دستگاه خود نصب کرده‌اند، به نظر می‌رسد اپل اکنون قابلیتی را ارائه می‌دهد تا کاربر بتواند از طریق لیست آپدیت، اپ‌های مورد نظرش را به راحتی حذف کند. برای آن دسته از کاربرانی که آشنایی ندارند باید بگوییم که لیست آپدیت در واقع بخشی در اپ استور اپل به حساب می‌آید که به شما اجازه می‌دهد لیستی از اپلیکیشن‌های نصب شده بر روی گوشی را که نیازمند بروزرسانی هستند، مشاهده نمایید.

در iOS 13 حذف اپلیکیشن‌ها آسان‌تر خواهد بود

اما تغییرات صورت گرفته در این بخش از iOS 13 نه تنها امکان مشاهده این موارد را به شما می‌دهد بلکه با جابجایی صفحه به سمت چپ می‌تواند امکان حذف هر کدام از اپ‌های نصب شده را نیز در اختیار داشته باشید. با این کار گزینه‌ای برای حذف اپ در مقابل شما قرار می‌گیرد و پس از تایید می‌توانید به راحتی اپلیکیشن را حذف نمایید.

اگرچه این ویژگی‌ شاید چندان فوق‌العاده و حتی ضروری به حساب نیاید اما به هر حال همیشه داشتن یک گزینه اضافی برای انجام کارهایی مانند نصب یا حذف اپلیکیشن‌ها خبر خوبی به حساب می‌آید.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *