موبایل

عرضه Huawei Mate X تا ماه سپتامبر به تاخیر افتاد

عرضه Huawei Mate X تا ماه سپتامبر به تاخیر افتاد

اگر اخبار دنیای گوشی‌های هوشمند را دنبال کرده باشید به خوبی می‌دانید که سال 2019 قرار بود سال گوشی‌های هوشمند تاشو باشد اما حالا با گذشت بیشتر از نیمی از سال هنوز هم نمی‌دانیم این گجت‌های جذاب چگونه قرار است روش استفاده ما از گوشی‌های هوشمند را دچار تحول کنند. علت این امر نیز ساده است؛ نه تنها سامسونگ زمان عرضه گوشی‌ هوشمند تاشو خود موسوم به Galaxy Fold را به تعویق انداخت، بلکه هواوی نیز به تازگی اعلام کرد که عرضه Mate X با تاخیر همراه خواهد بود.

به گزارش وب‌سایت خبری CNBC، یکی از سخنگویان کمپانی هواوی در مصاحبه‌ای با این نشریه اعلام کرد که تاریخ عرضه این گوشی هوشمند تاشو از ماه ژوئن به سپتامبر جابجا شده است. به نظر می‌رسد این تولیدکننده چینی از اشتباهاتی که سامسونگ در تولید گوشی هوشمند گلکسی فولد مرتکب شده درس گرفته و قصد ندارد مجددا آنها را تکرار کند.

عرضه Huawei Mate X تا ماه سپتامبر به تاخیر افتاد

براساس گفته این سخنگوی هواوی، این شرکت قصد ندارد با عرضه یک محصول بی کیفیت و یا نه چندان عالی، به اعتبار خود لطمه وارد کند. هنوز مشخص نیست محصولی مانند Mate X چه مشکلات بالقوه‌ای داشته و بهتر است پیش از عرضه چنین محصولی، حداکثر تلاشمان را به کار ببریم تا تجربه‌ای دلچسب و در حد و اندازه‌های نام هواوی را به کاربران خود ارائه دهیم.

از سوی دیگر قیمت اعلام شده برای Huawei Mate X به مراتب بالاتر از چیزیست که سامسونگ برای گلکسی فولد خود در نظر گرفته و این موضوع در کنار تحریم‌هایی که ایالات متحده علیه این شرکت چینی وضع کرده باعث می‌شوند تا هواوی جای زیادی برای اشتباه نداشته باشد.

به هر حال قابل ذکر است که دو شرکت Best Buy و AT&T نیز پیش‌سفارش‌های ثبت شده برای گلکسی فولد را لغو کرده‌اند تا سامسونگ بالاخره یک تاریخ عرضه دقیق را به آنها اعلام نماید.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *