موبایل

قاب جدید اسپیگن طراحی Huawei P30 و P30 Pro را فاش کرد

P30 Pro

کمپانی هواوی طبق انتظار باید نخستین سری گوشی‌های هوشمند پرچمدارش تحت عنوان P30 را برای سال میلادی جاری در همین سه‌ماهه معرفی کند. حدس و گمان‌هایی وجود دارند که براساس اظهارات شعبه لهستان هواوی حاکی از آن هستند که این مدل‌های جدید حوالی ماه مارس روانه بازار خواهند شد. سری پی30 هواوی شامل سه مدل P30، P30 Pro و P30 Lite خواهد شد.

اما امروز به لطف تصاویر منتشر شده توسط اسپیگن، تولیدکننده مشهور لوازم جانبی موبایل به خصوص انواع قاب و محافظ، می‌توانیم ایده بهتری در رابطه طراحی دو مدل پی30 و پی30 پرو داشته باشیم. اسپیگن قاب‌های مخصوص این دو مدل را در وب‌سایت رسمی خود برای فروش قرار داده است.

البته توجه داشته باشید که این نخستین باری نیست که طراحی این دو گوشی هوشمند به نوعی در فضای اینترنت فاش شده است. پیش‌تر نیز یک تولیدکننده قاب دیگر به نام Olixar با رونمایی از قاب‌های محافظ خود برای این دو مدل طراحی گوشی هوشمند Huawei P30 و P30 Pro هواوی را لو داد.

براساس رندرهای فاش شده می‌توان دریافت که هر دو مدل Huawei P30 و P30 Pro از بریدگی صفحه نمایش یا ناچ با طراحی قطره اشکی برخوردار بوده و بنابراین بخش جلویی هر دو مدل تقریبا به طور کامل توسط صفحه نمایش پوشش داده شده است. همچنین ابعاد صفحه نمایش در دو مدل نیز مانند چیدمان دوربین‌ها متفاوت می‌باشد که البته با توجه به نام‌گذاری دو گوشی این موضوع قابل پیش‌بینی بود.

ناچ قطره اشکی در هر دو گوشی هوشمند مکان قرارگیری یک دوربین سلفی است، اما مدل پی30 از سیستم دوربین سه تایی در قسمت عقب برخوردار بوده و یک فلاش LED نیز در زیر آنها دیده می‌شود. این در حالیست که مدل پی30 پرو از چهار دوربین برخوردار بوده و فلاش LED این بار در کنار دومین دوربین از بالا دیده می‌شود.

منبع: gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *