موبایل

یکی از نسخه‌های گلکسی اس10 سامسونگ با نمایشگر معمولی عرضه می‌شود

گلکسی اس10

کمپانی سامسونگ پیش‌تر گوشی‌های هوشمند پرچمدار سری گلکسی اس خود را در دو مدل مجهز به صفحه نمایش معمولی (تخت) و انحنادار عرضه می‌کرد. این روند اما با معرفی گوشی گلکسی اس8 تغییر نمود و از آن پس هر دو مدل از صفحه نمایش انحنادار برخوردار هستند. براساس شایعه‌ای جدید که از سوی یک منبع چینی منتشر شده است، به نظر می‌رسد گوشی هوشمند گلکسی اس10 سامسونگ مجددا این روند را تغییر خواهد داد.

براین اساس انتظار می‌رود این گوشی هوشمند پرچمدار در سه نسخه متفاوت عرضه شود که حداقل یکی از آنها احتمالا از یک صفحه نمایش تخت برخوردار خواهد بود.

گزارشات قبلی نیز حاکی از آن بودند که گلکسی اس10 سامسونگ در سه نسخه عرضه شده و سومین نسخه از قیمت مقرون بصرفه‌ای برخوردار خواهد بود. این مدل احتمالا تنها از یک دوربین در قسمت عقب بهره برده و حسگر اثرانگشت زیرصفحه‌ای را نیز ارائه نمی‌کند. اما حالا براساس این اطلاعات جدید به نظر می‌رسد صفحه نمایش این مدل نیز کاملا معمولی و تخت خواهد بود.

شایعات همچنین حاکی از آن هستند که در سه مدل از Galaxy S10 یکی از آنها با صفحه نمایش تخت با اندازه 5.8 اینچی عرضه می‌شود. دو مدل دیگر نیز به احتمال زیاد جانشین دو پرچمدار قبلی سامسونگ یعنی گلکسی اس9 و گلکسی اس9 پلاس خواهند بود. بدین ترتیب می‌توان انتظار دو صفحه نمایش انحنادار 5.8 و 6.44 اینچی را نیز داشت.

در صورتی که سامسونگ قصد عرضه یک مدل ارزان قیمت‌تر از Galaxy S10 را داشته باشد حذف انحنای صفحه نمایش یا ویژگی‌های سطح بالایی مانند حسگر اثرانگشت درون صفحه‌ای کاملا منطقی به نظر می‌رسند. بدین ترتیب با کاهش هزینه تامین و مونتاژ قطعات، این تولیدکننده کره‌ای قادر است تا این گوشی هوشمند را در بازه قیمتی پایین‌تری روانه بازار کند. براساس آخرین اطلاعات منتشر شده انتظار می‌رود این کمپانی اوایل سایل آینده مدل‌های گلکسی اس10 را معرفی نماید.

 

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *