موبایل

آیفون‌های مجهز به نمایشگر OLED سال آینده عرضه می‌شوند

iphone-xs-max

همان طور که می‌دانید در طول چند سال گذشته، کمپانی اپل تصمیم گرفت تا گوشی‌های هوشمند آیفون خود را به صورت ترکیبی از مدل‌های مجهز به صفحه نمایش OLED و LCD روانه بازار کند. اما ظاهرا در سال آینده میلادی، این غول فناوری قصد دارد این وضعیت را تغییر داده و سه گوشی هوشمند آیفون جدید را معرفی کند که تمامی آنها به نمایشگر اولد مجهز هستند.

براساس گزارش جدیدی که در وب‌سایت دیجی‌تایمز منتشر شده، این موضوع توسط یکی از منابع تامین کننده اپل تایید شده است. علاوه بر عرضه سه گوشی آیفون جدید توسط اپل، منبع اطلاعاتی دیجی‌تایمز همچنین مدعی شده که آیفون‌های جدید اپل به صفحات نمایشی با ابعاد جدید نیز مجهز خواهند بود. در این گزارش آمده است که کوچکترین نمایشگر یک نمونه 5.42 اینچی خواهد بود و دو مدل دیگر نیز به نمایشگرهای 6.06 و 6.67 اینچی مجهز می‌باشند.

این در حالیست که اپل اکنون آیفون‌های خود را با صفحه نمایش‌های متفاوتی عرضه می‌کند. در واقع شما در حال حاضر می‌توانید گوشی iPhone XR را صفحه نمایش 6.1 اینچی تهیه کنید و از سوی دیگر گوشی‌های iPhone XS و XS Max نیز با نمایشگرهای به ترتیب 5.8 و 6.5 اینچی عرضه می‌شوند. این یعنی حداقل دو مدل از آیفون‌های جدیدی که به نمایشگر OLED مجهز خواهند بود از ابعاد کوچکتری نسبت به نسل فعلی آیفون‌های اپل بهره می‌برند.

این در حالی است که یکی از مدل‌ها نمایشگر بزرگتر 6.67 اینچی را ارائه خواهد داد که خب احتمالا برای کاربران خبر خوبی محسوب می‌شود. هنوز مشخص نیست که اپل چه هدفی از تغییرات ابعاد نمایشگر آیفون‌های جدیدش دارد اما به هر حال ممکن است این کمپانی همچنان قصد داشته باشد یک مدل را به عنوان نسخه مقرون به صرفه روانه بازار کند.

علاوه بر این باتوجه به تغییر ابعاد نمایشگرها این شانس وجود دارد که اپل در زمینه طراحی نیز دست به تغییراتی بزند که البته فعلا نمی‌توان در خصوص آنها اظهار نظر کرد.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *