موبایل

آیفون‌های 2019 از سه لنز دوربین برخوردار خواهند بود

آیفون‌های 2019

اگر روند عرضه گوشی‌های iPhone اپل را دنبال کرده باشید حتما به خوبی می‌دانید که این کمپانی هر سال مدل‌های قبلی خود را با نسخه‌های جدیدتر که معمولا یک پسوند S هم در انتهای نامشان قرار می‌گیرد، بروزرسانی می‌کند. بسیاری بر این اعتقادند که سال 2018 در واقع سالی بود که اپل صرفا آیفون‌های قبلی خود را مقداری بهبود داد و حالا همه انتظار دارند تا آیفون‌های 2019 از ویژگی‌ کاملا جدیدی برخوردار باشند.

براساس گزارشات منتشر شده به نظر می‌رسد آیفون‌های جدید اپل می‌توانند برای نخستین بار سیستم دوربینی مجهز به سه لنز مجزا در قسمت عقب را به بازار معرفی کنند. هنوز مشخص نیست که این گزارش تا چه حدی صحت دارد اما باتوجه به شایعات قبلی و گزارشاتی که به نوعی یکدیگر را تایید می‌کردند می‌توان امیدوار بود که این قابلیت را در آیفون‌های 2019 اپل مشاهده نمود.

نشریه وال استریت ژورنال به تازگی گزارشی را منتشر کرده که نشان می‌دهد اپل قصد معرفی چند ویژگی جدید در بخش دوربین را دارد که یکی از آنها دوربین سه‌تایی برای بالاترین مدل و دوربین دوتایی برای دو مدل احتمالی دیگر خواهد بود.

در این گزارش همچنین آمده که اپل احتمالا تصمیم دارد تا آیفون‌های 2019 خود را در سه مدل عرضه کند. مطابق چیزی که سال میلادی گذشته شاهد بودیم یکی از مدل‌ها به جای پنل OLED به پنل نمایشگر معمولی LCD مجهز خواهد بود. این شایعه در واقع به نوعی تایید کننده خبری است که مدتی پیش در خصوص آیفون‌های جدید اپل شنیده بودیم، خبری که نشان می‌داد اپل همچنان تصمیم به استفاده از پنل ال‌سی‌دی در یکی از مدل‌های آیفون جدید خود دارد.

به نظر می‌رسد اپل هنوز تصمیمات نهایی خود را در خصوص آیفون‌های 2019 نگرفته اما برخی از ویژگی‌های برجسته و مهم این گوشی‌ها به احتمال زیاد تغییرات گسترده‌ای را شاهد نخواهند بود. اما این موضوع ممکن است در خصوص آیفون‌های سال میلادی بعد صادق نباشد!

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *