موبایل

ال‌جی اسمارت‌فون 5G خود را در MWC 2019 معرفی می‌کند

5G

همان طور که می‌دانید بسیاری از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در حال آماده‌سازی برای معرفی نخستین گوشی‌های هوشمند مجهز به قابلیت ارتباطی پرسرعت نسل پنجم یا 5G هستند. اگر جزو طرفداران برند ال‌جی هستید باید بگوییم که این کمپانی قصد دارد نخستین گوشی هوشمند مجهز به این فناوری را در جریان رویداد MWC 2019 رونمایی کند. هنوز مشخص نیست که این گوشی هوشمند LG G8 خواهد بود و یا یک گوشی کاملا جدید و بی‌ارتباط به سری جی.

اما براساس رونمایی انجام شده توسط ال‌جی، ظاهرا این گوشی هوشمند از مشخصات یک پرچمدار برخوردار خواهد بود. این مشخصات شامل چیپست قدرتمند اسنپدراگون 855 کوالکام می‌شود که پیش‌تر گفته شد در گوشی هوشمند ال‌جی‌ جی8 نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت و به همین دلیل بسیاری بر این باورند که نخستین اسمارت‌فون 5G ال‌جی همین مدل خواهد بود.

ال‌جی همچنین اعلام کرد که گوشی هوشمند مجهز به فناوری ارتباطی نسل پنجمش از لوله‌های حرارتی مخصوصی به منظور دفع بهتر حرارت تولید شده بهره می‌برد. این موضوع می‌تواند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد چرا که از معایب اصلی نخستین گوشی‌های هوشمندی که قابلیت ارتباطی LTE را ارائه می‌دادند شارژدهی باتری ضعیف و همچنین مدیریت نه چندان مناسب گرمای تولید شده، بودند. حالا ال‌جی در تلاش است تا با استفاده از این سیستم خنک کننده از مشکلاتی که احتمالا هنگام استفاده از اینترنت فوق سریع 5G رخ خواهند داد جلوگیری نماید.

کمپانی LG همچنین در زمینه شارژدهی و کمبودهای احتمالی که ممکن است یک گوشی هوشمند مجهز به قابلیت ارتباطی نسل پنجم با آنها روبرو شود نیز با به کارگیری یک باتری بزرگ 4000 میلی‌آمپرساعتی راه حل مناسبی را ارائه داده است.

به هر حال اگر قصد تهیه این گوشی هوشمند را دارید باید بگوییم که احتمالا ال‌جی همان ابتدا این محصول را به صورت عمومی و انبوه تولید و عرضه نخواهد کرد. بنابراین باید کمی صبر کنید تا بتوانید این گوشی هوشمند را تهیه نمایید.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *