موبایل

اپل فروش iPhone SE را مجددا از سر می‌گیرد

iPhone SE

اگر پیگیر اخبار دنیای گوشی‌های هوشمند باشید احتمالا به خاطر دارید که اپل تولید و فروش آخرین نسل از آیفون‌هایی که به جک هدفون 3.5 میلی‌متری مجهز بودند را همزمان با معرفی آیفون‌های جدید در سال گذشته میلادی متوقف کرد. علاوه بر این اپل تولید و فروش آیفون ایکس را نیز در کنار آیفون 6اس و اس‌ای متوقف نمود.

قابل ذکر است که تمامی این مدل‌ها از وب‌سایت اپل نیز به طور کامل حذف شده و دیگر در دسترس قرار ندارند. اما به نظر می‌رسد اپل بدون سر و صدا در تلاش است تا فروش iPhone SE را مجددا از سر بگیرد. اپل در گذشته این گوشی هوشمند را در دو نسخه 32 و 128 گیگابایتی با قیمت به ترتیب 349 و 449 دلاری عرضه می‌کرد.

براساس گزارشی که توسط وب‌سایت Macrumors منتشر شده ظاهرا iPhone SE یک بار دیگر در وب‌سایت رسمی اپل برای فروش در دسترس کاربران قرار گرفته است. این گوشی هوشمند باز هم در دو ظرفیت 32 و 128 گیگابایتی اما این بار با قیمت مناسب‌تر 249 و 299 دلاری ارائه شده است.

اپل نخستین بار گوشی هوشمند iPhone SE را در ماه مارس 2016 روانه بازار کرد. این مدل مورد استقبال مناسب کاربرانی که به گوشی‌های هوشمندی با نمایشگرهای بزرگ علاقه ندارند قرار گرفت. این گوشی برای بخش مشخصی از بازار تولید شده بود و اپل در مجموع فروش نسبتا مناسبی را تجربه نمود.

به نظر می‌رسد اپل با قرار دادن مجدد iPhone SE در وب‌سایتش، آن هم در بخش حراجی در تلاش است تا موجودی باقیمانده‌ای که در انبارهایش وجود دارد را به فروش برساند. توجه داشته باشید که این گوشی‌ها کاملا آکبند بوده و هیچگاه باز یا آنلاک نشده‌اند.

به هر حال، اپل با هر دلیلی که این کار را انجام می‌دهد، شما نیز می‌توانید به یک آیفون مجهز به جک هدفون و قیمتی مقرون به صرفه دسترسی داشته باشید.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *