موبایل

بنچمارک‌های گوشی سامسونگ Galaxy A10 رویت شدند

Galaxy A10

در حالی که معمولا این گوشی‌های هوشمند پرچمدار هستند که نام برندها را بر سر زبان‌ها جاری می‌سازند، اما بسیاری از مشتریان نیز وجود دارند که ترجیح می‌دهند به سراغ گزینه‌های مقرون به صرفه‌تر بروند، چرا که با بازه قیمتی 1000 دلاری پرچمداران، دیگر هر کاربری حاضر نیست به سراغ آنها برود. به همین دلیل است که سامسونگ قصد دارد تلاشش برای تولید گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت و همچنین رده متوسط را بیش از پیش افزایش دهد.

در واقع این طور به نظر می‌رسد که این تولیدکننده کره‌ای همین حالا نیز یک گزینه میان رده تحت عنوان Galaxy A10 را در دستور کار داشته باشد. براساس بنچمارک جدیدی که به تازگی در فضای اینترنت رویت شده، می‌توان جزییاتی را در خصوص این مدل احتمالی بدست آورد. باتوجه به بنچمارک می‌توان گفت که Galaxy A10 از 2 گیگابایت حافظه رم و همچنین نهمین نسخه از سیستم عامل اندروید یعنی اندروید 9.0 پای بهره خواهد برد.

علاوه بر این، براساس اطلاعات بدست آمده از بنچمارک مذکور می‌توان دید که سامسونگ از یک چیپست Exynos 7885 برای این گوشی استفاده نموده است، اما سرعت هسته پایین‌تر آن شانس اینکه چیپست Exynos 7904 را در Galaxy A10 شاهد باشیم افزایش می‌دهد.

متاسفانه تا به این لحظه اطلاعات دقیق و بیشتر دیگری در خصوص این میان رده جدید سامسونگ در دست نیست. به همین دلیل نمی‌توان گفت آیا در این مدل از نمایشگر تمام صفحه با ناچ بالایی و یا نمایشگر حفره‌دار استفاده خواهد شد یا خیر.

سامسونگ حتی اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه این گوشی هوشمند میان رده نیز ارائه نداده اما با توجه به اینکه رویداد مهم کنگره جهانی موبایل 2019 در ماه آینده برگزار خواهد شد، این احتمال وجود دارد که سامسونگ اطلاعات رسمی و بیشتری را در خصوص Galaxy A10 در اختیار خبرنگاران و کاربران قرار دهد.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *