موبایل

تصاویر جدیدی از گوشی سونی Xperia XZ4 منتشر شد

Xperia XZ4

همان طور که می‌دانید کنگره جهانی موبایل 2019 که رویدادی مهم در دنیای گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود در راه است و به همین جهت می‌توان انتظار داشت که کمپانی‌هایی مانند سونی از دستگاه‌های جدید خود رونمایی کنند. یکی از این دستگاه‌ها گوشی هوشمند Xperia XZ4 خواهد بود که به عنوان پرچمدار سامورایی‌ها در سال میلادی جاری روانه بازار می‌شود. به لطف پست جدید یکی از کاربران، تصاویری تازه این گوشی هوشمند را در اختیار داریم که برخی از ویژگی‌های خاص این گوشی هوشمند را تایید کرده است.

همان طور که در تصویر بالا می‌بینید، قسمت پشتی گوشی هوشمند Xperia XZ4 از سیستم دوربین سه‌تایی برخوردار می‌باشد. شایعات منتشر شده در گذشته نیز حکایت از تصمیم سونی برای به کارگیری یک سیستم شامل سه دوربین مختلف داشتند. علاوه بر این باتوجه به اینکه سیستم دوربین دوتایی دیگر رسما یک تکنولوژی قدیمی محسوب می‌شود باید در آینده انتظار دیدن محصولات بیشتری مجهز به این نوع دوربین‌ها باشیم.

براساس تصویر، می‌توان مشخصات دوربین Xperia XZ4 را مشاهده کرد که از یک دوربین اصلی با دقت قابل توجه 52 مگاپیکسلی و حداکثر بازشدگی دیافراگم f/1.6 تشکیل شده است. همچنین یک دوربین با حسگر 16 مگاپیکسلی و لنز تله‌فوتو با حداکثر بازشدگی دیافراگم f/2.6 و یک دوربین 0.3 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.4 نیز در کنار دوربین اصلی کامل کننده این سیستم جدید هستند. به نظر می‌رسد دوربین 0.3 مگاپیکسلی به منظور اندازه‌گیری فاصله به کار رفته و به بهود قابلیت‌های مرتبط با واقعیت افزوده کمک زیادی نماید.

از روی تصاویر نمی‌توان هیچگونه حسگر تشخیص اثرانگشتی را در قسمت پشتی گوشی شاهد نیستیم؛ این می‌تواند به معنی تصمیم سونی برای استفاده از این قابلیت در یکی از طرفین Xperia XZ4، درون صفحه نمایش و یا حتی کنار گذاشتن آن و استفاده از فناوری تشخیص چهره باشد.

البته این اطلاعات را فعلا باید با دیده تردید مشاهده کرد، اما بدون شک در جریان رویداد کنگره جهانی موبایل 2019 به جزییات دقیق‌تری در خصوص اکسپریا ایکس‌زد4 دست خواهیم یافت.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *