موبایل

تصاویر جدیدی از گوگل Pixel 3 XL به بیرون درز کرد

Pixel 3 XL

همان‌طور که اطلاع دارید گوگل قرار است به زودی گوشی هوشمند جدیدی از سری پیکسل را معرفی کند. تا به این لحظه اطلاعات و تصاویر مختلفی از پرچمدار جدید گوگل به بیرون درز پیدا کرده و حالا به لطف پستی که توسط حساب کاربری توییتر Ishan Agarwal منتشر شده است، به نظر می‌رسد تصاویر جدیدی از گوشی Pixel 3 XL را در اختیار داشته باشیم.

در این تصاویر می‌توانیم ایده‌ای کلی از طراحی احتمالی این گوشی هوشمند اندرویدی را بدست آوریم. اگرچه هنوز مشخص نیست که این تصاویر تا چه اندازه دقیق هستند، اما ظاهرا تمام مواردی که تاکنون در شایعات و اطلاعات فاش شده، دیده و شنیده‌ام در تصاویر مذکور گردهم آمده‌اند.

Pixel 3 XLPixel 3 XLPixel 3 XL

یکی از مواردی که منبع آگاروال به وی گفته است، وجود یک بخش شیشه‌ای مات در پشت و حاشیه‌های پلاستیکی در اطراف گوشی می‌باشد؛ هر چند ممکن است این حاشیه‌ها از جنس فلز بوده و تنها یک روکش پلاستیکی بر روی آنها قرار گرفته باشد. همچنین به گفته آگاروال خشاب سیم کارت Pixel 3 XL نیز به احتمال زیاد در قسمت پایینی گوشی قرار خواهد گرفت.

این نکته بسیار جالب است، چون تا به این لحظه تقریبا هیچ گوشی هوشمند اندرویدی در بازار وجود ندارد که خشاب سیم کارت آن در قسمت پایینی قرار گرفته باشد. در تصاویر همچنین می‌توان متوجه شد که ناچ یا بریدگی کوچک بالای صفحه نمایش نیز در Pixel 3 XL حضور خواهد داشت؛ طراحی رایجی که این روزها باید آن را تقریبا در هر گوشی هوشمندی انتظار داشته باشیم! این طراحی ابتدا توسط اپل و در گوشی آیفون ایکس به محبوبیت رسید.

البته اگر جزو طرفداران ناچ نیستید می‌توانید به جای خرید پیکسل 3 ایکس‌ال به سراغ نسخه معمولی آن بروید.

گوگل اخیرا تایید کرد که رویدادی اختصاصی را در تاریخ نهم اکتبر برگزار می‌کند که طی آن گوشی‌های هوشمند جدید خانواده پیکسل معرفی خواهند شد. همچنین انتظار می‌رود در جریان این رویداد دستگاه‌های دیگری نیز معرفی شوند که از آن جمله می‌توان به یک Pixelbook جدید اشاره کرد.

 

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *