موبایل

تصاویر واقعی Nokia 9 PureView پیش از کنگره جهانی موبایل رویت شد

Nokia 9 PureView

گوشی هوشمند Nokia 9 PureView یکی از محصولاتی هست که بسیاری منتظر رونمایی رسمی آن در جریان کنگره جهانی موبایل 2019 هستند. این رویداد در تاریخ 24 فوریه، یعنی دقیقا دو هفته دیگر برگزار خواهد شد. اوایل هفته جاری رندرهایی از این گوشی هوشمند فاش شد که به خوبی ما را با طراحی احتمالی این محصول آشنا نمود.

اما امروز به لطف وب‌سایت نوکیا پاور یوزر می‌توانیم تصاویری واقعی از جدیدترین پرچمدار نوکیا را پیش از معرفی رسمی شاهد باشیم. در این تصویر می‌توان به طراحی جذاب و مدرن این گوشی هوشمند اذعان داشت. Nokia 9 PureView از یک صفحه نمایش با لبه‌های منحنی بهره برده و در قسمت بالایی و پایینی آن نیز حاشیه صفحه نمایش با اندازه یکسان مورد استفاده قرار گرفته است.

حاشیه بالایی میزبان چند حسگر مختلف است و در گوشه بالایی و سمت چپ نیز می‌توان یک دوربین برای ثبت تصاویر سلفی و همچنین لوگوی برند نوکیا را مشاهده کرد. در حاشیه پایینی نیز حداقل در تصاویر منتشر شده نمی‌توان چیز خاصی را پیدا نمود.

براساس شایعات منتشر شده Nokia 9 PureView به یک صفحه نمایش 5.99 اینچی از نوع امولد و رزولوشن 4K+ مجهز خواهد بود. این صفحه نمایش از فناوری نمایش تصاویر HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، احتمال به کارگیری نخستین حسگر اثرانگشت درون صفحه‌ای نوکیا در این محصول نیز کاملا وجود دارد.

اما قاب براق و جذاب این گوشی هوشمند سیستم دوربین پنج تایی مجهز به لنزهای زایس را نشان می‌دهد که یک فلاش LED و یک ماژول فوکوس خودکار نیز در این بین دیده می‌شوند. از دیگر مشخصات این هیولای نوکیا می‌توان به چیپست اسنپدراگون 845 و باتری 4150 میلی‌آمپرساعتی در آن اشاره کرد. این گوشی در دو نسخه مجهز به 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

منبع: gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *