موبایل

تصویری از گوشی هوشمند OnePlus 7 فاش شد

OnePlus 7

کمپانی وان‌پلاس پیش‌تر اعلام کرده بود که یک گوشی هوشمند مجهز به فناوری نسل پنجم را تا انتهای ماه می سال میلادی جاری روانه بازار خواهد کرد. این یعنی می‌توانیم به زودی گوشی هوشمند OnePlus 7 این کمپانی را شاهد باشیم. ظاهرا احتمال وقوع این اتفاق بالا بوده و به تازگی تصاویری زنده از این گوشی هوشمند پرچمدار در فضای مجازی منتشر شده‌اند.

در این تصاویر می‌توان طراحی بخش جلویی گوشی را مشاهده کرد. در این گوشی تغییرات مختلفی در زمینه طراحی صورت گرفته که بهتر است آنها را بررسی کنیم. وب‌سایتSlashleaks  تصویری را منتشر و مدعی شده که منتسب به گوشی هوشمند OnePlus 7 می‌باشد. باتوجه به تصویر می‌توان گفت که گوشی در حالت وارونه قرار دارد. از آنجایی می‌گوییم وارونه که اگر دقت کنید می‌بینید دکمه‌های فیزیکی گوشی در گوشه پایینی و سمت چپ تصویر قرار دارند. اگر به طور مثال گوشی OnePlus 6T را در نظر بگیرید، این دکمه‌ها در قسمت بالایی قرار داشتند.

در کمال تعجب خبری از هیچگونه بریدگی صفحه نمایش یا ناچ نبوده و وان‌پلاس ترجیح داده از آن استفاده نکند. همان طور که می‌بینید حاشیه بالایی صفحه نمایش، که در تصویر در قسمت پایین قرار گرفته از نظر ضخامت با حاشیه‌های کناری یکسان می‌باشد. اما حاشیه قسمت پایینی صفحه نمایش کمی ضخیم‌تر از سه حاشیه دیگر صفحه نمایش می‌باشد؛ زبان طراحی که سال گذشته تقریبا توسط تمام تولیدکننده‌های گوشی‌های هوشمند مورد استفاده قرار گرفت.

اگرچه هنوز تصور مناسبی از قسمت پشتی OnePlus 7 نداریم اما با توجه به شایعه‌ای که پیش‌تر منتشر شده بود این گوشی هوشمند از سیستم دوربین دوتایی برخوردار خواهد بود. هنوز به طور رسمی تایید نشده که این دستگاه همان وان‌‌پلاس 7 معمولی می‌باشد و یا نسخه 5G خواهد بود.

گوشی هوشمند جدید وان‌پلاس با پشتیبانی از فناوری نسل پنجم در جریان رویداد کنگره جهانی موبایل 2019 رونمایی خواهد شد. امیدواریم جزییات بیشتری از این گوشی هوشمند در روزهای باقیمانده تا برگزاری MWC 2019 در دسترس قرار بگیرند.

منبع: wccftech

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *