موبایل

تصویری جدید منسوب به Huawei P30 منتشر شد

Huawei P30

همان طور که می‌دانید کمپانی هواوی اخیرا اعلام کرد که در تاریخ 26 مارس از گوشی هوشمند بعدی خود یعنی Huawei P30 و P30 Pro رونمایی خواهد کرد. این دو گوشی‌ هوشمند در واقع جانشین دو مدل پی20 و پی20 پرو سال گذشته این شرکت محسوب می‌شوند و از آنجایی که با موفقیت زیادی همراه بودند حالا انتظارات از پی30 و پی30 پرو نیز بسیار بالا رفته است.

به لطف وب‌سایت دیجیتال ترندز، به نظر می‌رسد بالاخره می‌توانیم تصویری واقعی از گوشی هوشمند Huawei P30 را ببینیم. البته گوشی هوشمند نمایش داده شده در تصویر صرفا یک مدل نمایشی است که طراحی گوشی را ارائه می‌دهد. به ادعای این نشریه، کارشناسان آنها به یک اتاق دمو در هواوی دعوت شدند و در آنجا این گوشی هوشمند در معرض نمایش قرار گرفت. باتوجه سابقه و اعتبار فردی که در این اتاق حضور پیدا کرد می‌توان گفت که طراحی این مدل نمایشی تقریبا همان چیزی است که در نسخه نهایی هواوی پی30 شاهد خواهیم بود.

متاسفانه باتوجه به اینکه طراحی بخش جلویی گوشی Huawei P30 هنوز کامل نشده بود امکان عکاسی از آن نیز میسر نشد اما از همین تصویر منتشر شده نیز می‌توان به نکات خوبی دست یافت. شاید اولین چیزی که در قسمت پشتی این گوشی به چشم می‌خورد سیستم دوربین سه تایی آن باشد که براساس شایعات می‌تواند قابلیت بزرگنمایی 5 برابر بدون افت کیفیت تصویر را نیز ارائه می‌دهد.

البته هیچ نشانه‌ای از این قابلیت بر روی دستگاه‌های که در تصویر مشاهده می‌کنید به چشم نمی‌خورد، به همین دلیل باید منتظر بمانیم تا اطلاعات بیشتری در خصوص قابلیت‌های بخش دوربین Huawei P30 به بیرون درز کند. همانند مدل قبلی، گوشی هوشمند پی30 هواوی نیز از یک پوشش براق و با قابلیت انعکاس بالا در قسمت پشتی بهره می‌برد که البته کاربران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *