موبایل

تصویر منتسب به iPhone XS دو آیفون 5.8 و 6.5 اینچی را نشان می‌دهد

iphone xs

اپل به اینکه کمترین میزان اطلاعات را در خصوص محصولات آینده‌اش ارائه کند مشهور است. اما به نظر می‌رسد برخی سردبیرهای مجله اینترنتی9to5mac  موفق شده‌اند تصویری مطبوعاتی از مدل‌های جدید آیفون اپل، که قرار است ماه آینده رونمایی شوند را بدست آورند.

براین اساس مجله خبری مذکور تصویری فاش شده توسط اپل را در وب‌سایتش منتشر کرده که ادعا می‌شود منتسب به گوشی هوشمند iPhone XS باشد. این گوشی هوشمند که به عنوان نسل بعدی مدل محبوب آیفون ایکس به بازار عرضه خواهد شد به نظر می‌رسد در دو مدل با صفحه نمایش 5.8 و 6.5 اینچی معرفی شود.

اپل قصد دارد در تاریخ دوازدهم سپتامبر سال میلادی جاری، در سالن تئاتر استیو جابز واقع در پارک اپل، این دو مدل جدید و احتمالا یک مدل دیگر را به طور رسمی رونمایی کند.

9to5mac تضمین کرده است که تصویر منتشر شده کاملا واقعی بوده و یک مدل رندر شده یا مفهومی نمی‌باشد. در این تصویر می‌توانید نمای کناری دو آیفون جدید که به احتمال زیاد iPhone XS نام خواهند داشت را مشاهده کرد. آیفون‌های جدید از صفحه نمایش OLED برخوردار بوده و در دو سایز 5.8 و 6.5 اینچی عرضه می‌شوند که نسخه بزرگتر مطابق معمول پسوند پلاس را به همراه خواهد داشت.

iPhone XS

به گفته این وب‌سایت خبری که در بین کاربران اپل منبع موثقی نیز به حساب می‌آید، اپل قرار است رنگ جدید گلد را هم برای آیفون ایکس‌اس و هم نسخه پلاس ارائه نماید؛ چیزی که برای مدل X اتفاق نیفتاده بود. شایان ذکر است که آیفون ایکس نخستین گوشی هوشمند اپل است که از صفحه نمایش امولد OLED برخوردار بوده است.

اپل ارسال دعوتنامه‌ها به مراسم رونمایی آیفون‌های جدیدش را آغاز نموده و هر چه به زمان برگزاری این رویداد نزدیک می‌شویم، انتظار می‌رود اطلاعات بیشتری در خصوص دو مدل iPhone XS و iPhone XS Plus منتشر گردد. همچنین انتظار می‌رود اپل ماه آینده از نسل چهارم ساعت‌های هوشمند اپل واچ نیز رونمایی کند.

منبع: news.softpedia

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *