موبایل

جزییاتی از دوربین جلویی Galaxy S10 فاش شد

دوربین جلویی

شایعات و گزارشات مختلفی در خصوص گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس10 سامسونگ منتشر شده و حالا که به زمان معرفی رسمی این سری از پرچمداران سامسونگ بسیار نزدیک شده‌ایم بدون شک حجم بیشتری از شایعات را شاهد خواهیم بود. در جدیدترین گزارشی که از سری گلکسی اس10 سامسونگ منتشر شده می‌توان جزییاتی را در خصوص دوربین جلویی نسل جدید پرچمداران گلکسی اس این شرکت را مشاهده کرد.

در واقع این سری نخستین پرچمداران سامسونگ مجهز به صفحه نمایش‌های جدید Infinity-O خواهند بود. برای آن دسته از کاربرانی که با این نوع پنل‌های صفحه نمایش آشنایی ندارند باید بگوییم که این نمایشگرها به سامسونگ اجازه می‌دهند تا بدون نیاز به افزودن یک بریدگی در بالای صفحه نمایش یا همان ناچ، نمایشگر بزرگتری را در اختیار کاربران قرار دهد.

در این پنل‌ها یک حفره مخصوص طراحی شده که دوربین جلو در آن قرار گرفته و بدین ترتیب دیگر نیازی به استفاده از ناچ نخواهد بود. براساس این گزارش دوربین جلویی در هر سه مدل از گلکسی اس10 از یک حسگر با دقت 10 مگاپیکسلی به همراه قابلیت‌های لرزشگیر تصویر، فوکوس خودکار دوال پیکسل و همچنین توانایی فیلمبرداری با کیفیت 4K بهره‌مند خواهند بود.

اگر این اطلاعات صحت داشته باشند بنابراین گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس10 سامسونگ می‌توانند به یک انتخاب عالی برای وی‌لاگرها یا یوتیوبرها تبدیل شوند. در تصاویر فاش شده از این سری می‌توان دید که گوشی هوشمند گلکسی اس10 پلاس از دو دوربین جلویی بهره می‌برد. گفته شده دوربین دوم در این گوشی هوشمند به منظور اندازه‌گیری عمق تصاویر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

توجه داشته باشید که هیچ کدام از این جزییات تا به این لحظه توسط سامسونگ تایید یا رد نشده و به احتمال زیاد تا پیش از معرفی رسمی نیز این اتفاق نخواهد افتاد. سامسونگ طبق انتظار گوشی‌های هوشمند Galaxy S10e، Galaxy S10 و +Galaxy S10 خود را در رویداد Unpacked به تاریخ 20 فوریه در شهر سان ‌فرانسیسکو رونمایی خواهد کرد.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *