موبایل

جزییات بیشتری از مشخصات هواوی P30 و P30 Pro فاش شد

P30 Pro

همان طور که می‌دانید کمپانی هواوی به طور رسمی اعلام کرد که در تاریخ 26 مارس از دو گوشی هوشمند P30 و P30 Pro خود رنمایی خواهد کرد. اما حالا به لطف اطلاعاتی که از سوی وب‌سایت آلمانی WinFuture منتشر شده می‌توانیم به جزییات بیشتری در خصوص مشخصات فنی این دو گوشی هوشمند دست پیدا کنیم. همچنین رندرهای فاش شده از این دو محصول نیز به ما در خصوص آن‌چیزی که باید در انتظارش باشیم یک دید کلی می‌دهد.

براساس اطلاعات فاش شده توسط این نشریه، گوشی هوشمند P30 احتمالا باید به یک نمایشگر 6.1 اینچی از نوع OLED با وضوح تصویر 2340 در 1080 پیکسلی مجهر باشد. این در حالیست که مدل حرفه‌ای‌تر P30 Pro از یک نمایشگر بزرگتر 6.47 اینچی اما با همان رزولوشن نسخه معمولی بهره خواهد برد. براساس گزارش اخیر، ظاهرا این صفحات نمایش اولد توسط کمپانی سامسونگ تامین شده و این خبر بسیار خوییست چرا که پنل‌های OLED سامسونگ همواره بهترین بوده‌اند.

هواوی برای گوشی هوشمند P30 چیپست خانگی Kirin 980 خود را در نظر گرفته که در کنار 6 گیگابایت حافظه رم عملکرد خوبی را تضمین می‌کند. اما در نسخه P30 Pro از 8 گیگابایت حافظه رم استفاده شده که قطعا تاثیرات مثبت آن را می‌توان در کارایی گوشی مشاهده نمود.

برای گوشی هوشمند P30 یک باتری 3650 میلی‌آمپرساعتی به کار گرفته خواهد شد و این در حالیست که مدل P30 Pro از باتری بزرگتر 4200 میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد. هر دو گوشی هوشمند به سیستم دوربین سه ‌تایی در قسمت پشتی مجهز هستند اما مشخصات آنها اندکی با یکدیگر تفاوت دارد.

مدل P30 از یک دوربین اصلی با سنسور 40 مگاپیکسلی و حداکثر بازشدگی دیافراگم f/1.6، یک دوربین 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و در نهایت یک دوربین 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 بهره می‌برد. اما در مدل پرو شاهد یک دوربین 40 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.6 و لرزشگیر اپتیکال، دوربین 20 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و لنز واید و در نهایت یک دوربین 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/3.4 با قابلیت بزرگنمایی هیبرید 10 برابر و همچنین یک سنسور عمق‌سنج هستیم.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *