موبایل

هواوی دوربین زوم Periscope را برای P30 Pro تایید کرد

P30 Pro

طرفداران کمپانی هواوی با هیجان زیادی منتظرند تا گوشی‌های هوشمند سری P30 توسط این تولیدکننده چینی در جریان رویدادی که 26 مارس در شهر پاریس برگزار خواهد شد معرفی شوند. شایعات مختلفی در خصوص این سری وجود دارند و حالا کمپانی هواوی اطلاعات کمی را در خصوص گوشی هوشمند P30 Pro منتشر کرده است. این گوشی هوشمند که بالاترین مدل در این سری محسوب می‌شود به دوربین زوم پریسکوپ مجهز خواهد بود.

براساس شنیده‌های وب‌سایت اندرویدسنترال، کلمنت ونگ، نایب رییس بخش بازاریابی جهانی محصولات هواوی به طور رسمی اعلام کرده است که گوشی هوشمند پی30 پرو به دوربین زوم جدیدی با استایل پریسکوپ مجهز می‌باشد که به گوشی اجازه می‌دهد تا قابلیت بزرگنمایی ویژه‌ای را در اختیار کاربر قرار دهد. ونگ در خصوص میزان بزرگنمایی این دوربین و قابلیت‌های آن جزییاتی را ارائه نداده است اما انتظار می‌رود این دوربین مشابه زوم اپتیکال دو برابر دوربین گوشی هوشمند پی 20 پرو و زوم هیبریدی 5 برابر آن باشد.

به نظر می‌رسد کمپانی هواوی توانمندی‌‌ها و چینش منحصر به فردی را در بخش دوربین گوشی هوشمند P30 Pro به کار خواهد گرفت. ونگ می‌افزاید دوربین این گوشی هوشمند به قابلیتی مجهز خواهد بود که پیش از این نظیر آن را ندیده‌اید. به همین دلیل حدس و گمان‌هایی مبنی بر مجهز بودن دوربین پی30 پرو به لنز زوم مکانیکی مطرح شده است.

هواوی هنوز هیچ اشاره‌ای در خصوص چیدمان دوربین این گوشی هوشمند نکرده و نمی‌توان با قطعیت نظری داد. همچنین دوربین P30 Pro بهبودهایی را در زمینه عملکرد در شرایط نوری نامطلوب که یکی از نقاط قوت دوربین پی20 پرو محسوب می‌شد، ارائه خواهد داد. ونگ در این خصوص نیز اظهار نظری نکرده و نمی‌دانیم که دوربین جدید دقیقا از چه بهبودهایی برخوردار خواهد بود.

به هر حال تا زمان معرفی رسمی این گوشی هوشمند، یعنی 26 مارس سال جاری زمان زیادی باقی نماده است.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *