موبایل

دوربین ZTE Axon S به مکانیزم کشویی افقی مجهز خواهد بود

ZTE Axon S

کمپانی‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند تقریبا تمامی راهکارهای امکان پذیر برای تولید یک گوشی هوشمند که بخش جلویی آن به طور کامل توسط صفحه نمایش پوشش داده شده باشد را امتحان می‌کنند. برای مثال می‌توان با ناچ یا بریدگی بالای صفحه نمایش، حفره‌های درون صفحه نمایش، مکانیزم‌های جهنده و حالا نیز مکانیزم کشویی اشاره کرد.

براساس رندرهای منتشر شده از یک گوشی هوشمند معرفی نشده ZTE که به تازگی در اینترنت رویت شده و گفته می‌شود مربوط به گوشی هوشمند ZTE Axon S می‌باشد، احتمالا شاهد به کارگیری یک مکانیزم کشویی در بخش دوربین گوشی هستیم که به صورت افقی حرکت می‌کند.

تصاویر نشان از این دارند که صفحه نمایش گوشی ZTE Axon S به صورت افقی جابجا شده و در این حالت دوربین‌های جلویی و همچنین سیستم دوربین سه تایی بخش پشتی گوشی در دسترس کاربر قرار می‌گیرند. این طراحی به منظور کاهش هر چه بیشتر حاشیه‌های صفحه نمایش انجام گرفته و احتمالا اگر این طرح را نسخه نهایی ZTE Axon S نیز به کار گرفته شود شاهد نسبت صفحه نمایش به بدنه قابل توجهی خواهیم بود.

اما به هر حال این نخستین باری است که شاهد مکانیزم کشویی با جابجایی افقی برای قرارگیری دوربین‌های یک گوشی هوشمند هستیم. بسیاری از راهکارهایی که تاکنون دیده‌ایم شامل مکانیزم کشویی عمومی یا جهنده و همچنین حفره‌های درون صفحه نمایش بوده است که احتمالا در سال جاری میلادی توسط بسیاری از تولیدکنندگان مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

در این گزارش جدید همچنین اشاره شده که گوشی هوشمند ZTE Axon S به یک سیستم دوربین سه تایی در قسمت عقب شامل دوربین اصلی با سنسور 48 مگاپیکسلی، یک دوربین ثانویه 19 مگاپیکسلی و در نهایت یک دوربین سوم با قابلیت زوم اپیتکال سه برابری مجهز خواهد بود. حداقل یکی از این دوربین‌ها به لنزی با حداکثر بازشدگی دیافراگم متغیر f/1.7-2.4 نیز مجهز می‌باشد.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *