موبایل

رندرهای جدید Nokia 9 PureView جزییات بیشتری را فاش کردند

Nokia 9 PureView

اگر اخبار دنیای گوشی‌های هوشمند را دنبال کنید حتما به خوبی می‌دانید که در طی ماه‌های پایانی سال میلادی گذشته شایعات و گزارشات مختلفی را در خصوص گوشی هوشمند Nokia 9 PureView شاهد بودیم. نوکیا قرار بود ابتدا این محصول را در سال 2018 معرفی کند اما بنا به دلایلی گفته می‌شود این اتفاق در جریان رویداد کنگره جهانی موبایل 2019 رخ خواهد داد.

در واقع براساس تیزر جدیدی که نوکیا برای این رویداد منتشر نموده به نوعی می‌توان مطمئن بود که این گوشی هوشمند در شهر بارسلونا، جایی که MWC 2019 برگزار می‌شود به طور رسمی رونمایی خواهد شد. اما به تازگی رندرهای رسمی و مطبوعاتی از Nokia 9 PureView به بیرون درز کرده که اطلاعاتمان در خصوص این گوشی هوشمند را کامل‌تر از قبل می‌کنند.

کمپانی HMD Global که گوشی‌های هوشمند با برند تجاری نوکیا را تولید می‌کند نیز تایید کرد که در تاریخ 24 فوریه در شهر بارسلونا کنفرانس مطبوعاتی را خواهد داشت که طی آن از چند گوشی هوشمند جدید رونمایی خواهد شد. بدون شک Nokia 9 PureView نیز یکی از این محصولات خواهد بود. سایر دستگاه‌هایی که احتمالا در جریان این کنفرانس رونمایی خواهند شد شامل Nokia 4.2، Nokia 3.2 و Nokia 1 Plus می‌شود.

تا به این لحظه اطلاعاتی که از این گوشی هوشمند در اختیار داریم نشان می‌دهد که باید منتظر یک محصول اندرویدی با سیستم دوربین پنج تایی در عقب و همچنین فناوری حسگر اثرانگشت درون‌صفحه‌ای باشیم. نمایشگر 5.5 اینچی این گوشی نیز از وضوح QHD+ برخوردار بوده و پردازش اطلاعات نیز برعهده یک چیپست اسنپدراگون 845 کوالکام خواهد بود.

البته طبیعتا هر کاربری انتظار دارد یک گوشی هوشمند پرچمدار در سال 2019 حداقل از چیپست اسنپدراگون 855 بهره ببرد، اما به هر حال این اتفاق ظاهرا در خصوص Nokia 9 PureView رخ نخواهد داد. همچنین برخی گزارش‌ها حاکی از آن هستند که HMD احتمالا یک نسخه 5G از این گوشی هوشمند را نیز در دست ساخت دارد که شاید به اسنپدراگون 855 مجهز شود.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *