موبایل

رندر جدید از سونی Xperia XZ4 دوربین سه‌تایی را نشان می‌دهد

Xperia XZ4

در حالی که کمپانی‌هایی مانند سامسونگ، هواوی، شیائومی، وان‌پلاس و ال‌جی چند مدل گوشی هوشمند را عرضه کرده و هم اکنون مشغول کار بر روی مدل‌های جدید خود هستند، کمپانی سونی اما در چند ماه گذشته فعالیت زیادی از خود نشان نداده است.

اما براساس اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده به نظر می‌رسد این تولیدکننده ژاپنی نیز یک گوشی هوشمند جدید را در دست آماده‌سازی دارد. این گوشی هوشمند به احتمال بسیار زیاد Xperia XZ4 نام داشته و در رندرهای جدیدی که توسط حساب کاربری @OnLeaks در توییتر منتشر شده می‌توان در خصوص طراحی این گوشی هوشمند یک دید کلی را بدست آورد.

باتوجه به تصاویر منتشر شده می‌توان دریافت که یکی از ویژگی‌های برجسته و مهم در Xperia XZ4 دوربین سه‌تایی آن خواهد بود. این سه دوربین با آرایش عمودی در قسمت پشت گوشی تعبیه شده و فلاش LED نیز در بالای آنها قرار دارد. براساس گزارشات منتشر شده تا به این لحظه، انتظار می‌رود محصول جدید سونی از یک نمایشگر 6.5 اینچی بهره ببرد که نسبت به گوشی اکسپریا زد3 یک پیشرفت محسوس به حساب خواهد آمد.

همچنین به نظر می‌رسد سونی در تلاش است تا از یک صفحه نمایش بدون حاشیه استفاده نماید اما در عین حال هنوز هم به حاشیه‌های بالا و پایین صفحه نمایش پایبند خواهد بود. ظاهرا سونی در حاشیه بالایی دوربین جلو و سنسورهای رایج را قرار داده و این قطعا برای کاربرانی که از طراحی ناچ متنفرند خبر بسیار خوبی محسوب می‌شود. اما از سوی دیگر حالت تمام صفحه‌ای که اکثر گوشی‌های هوشمند پرچمدار جدید به کاربران ارائه می‌دهند را شاهد نخواهیم بود.

یکی دیگر از نکاتی که در رندرهای منتشر شده از Xperia XZ4 می‌توان دریافت احتمال به کارگیری مجدد حسگر اثرانگشت در بخش کناری گوشی است. انتظار می‌رود سونی عضو جدید خانواده اکسپریا خود را در جریان نمایشگاه CES و یا MWC 2019 رونمایی کند.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *