موبایل

سونی تمرکز خود را بر روی عناوین لانچ PS5 معطوف می‌کند

PS5

براساس شایعاتی که اخیرا منتشر شده‌اند به نظر می‌رسد در حالی که شما این مطلب را می‌خوانید کنسول بازی PS5 توسط کمپانی سونی در حال توسعه باشد. برخی معتقدند سونی از نسل جدید کنسول بازی پلی‌استیشن خود سال آینده رونمایی خواهد نمود و برخی دیگر نیز حدس می‌زنند این اتفاق زودتر از این تاریخ و در سال میلادی جاری روی خواهد داد.

اگر شایعات صحت داشته باشند طبیعتا سونی در حال حاضر بر روی عناوینی که هنگام عرضه رسمی کنسول بازی پلی‌استیشن 5 در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت، کار می‌کند. به گفته دنیل احمد، یکی از تحلیلگران حوزه بازی، عناوین لانچ PS5 در حال حاضر توسط استودیوهای اصلی سونی در حال توسعه هستند. به طور کلی این کمپانی ژاپنی این روزها تمرکز خود را بر روی توسعه این عناوین معطوف نموده است.

همان طور که می‌دانید برای هر کنسول بازی، عناوینی که هنگام معرفی کنسول در اختیار گیمرها قرار می‌گیرند از اهمیت بسیار بالایی در موفقیت یا عدم موفقیت زودهنگام آن کنسول بازی برخوردارند. هنوز زود است که بخواهیم در خصوص نسل بعد صحبت کنیم اما این احتمال وجود دارد که در جریان رویداد مهم GDC اطلاعاتی را در خصوص این کنسول بازی و برنامه‌های آینده سونی بدست آوریم.

همچنین باید به این نکته نیز اشاره کنیم که احمد سابقه بسیار خوبی در افشای اینگونه اطلاعات داشته و به همین دلیل می‌توان امیدوارانه به پیش‌بینی‌های وی نگاه کرد.

یکی از دلایلی که کنسول بازی نینتندو سوییچ به موفقیت رسید عرضه بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild همزمان با معرفی این کنسول بازی دستی بود. گفته می‌شود این بازی باعث شد تا گیمرها بسیاری برای تجربه آن کنسول جدید نینتندو را تهیه کنند.

به هر حال هنوز کسی نمی‌داند سونی چه زمانی قرار است PS5 را عرضه کند و یا این کنسول بازی از چه مشخصات سخت‌افزاری و قابلیت‌هایی برخوردار خواهد بود.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *