موبایل

آیا شیائومی در حال ساخت یک گوشی تاشو با سه نمایشگر است؟

تاشو

همان طور که اطلاع دارید سامسونگ در جریان کنفرانس توسعه دهندگان 2018 از نمونه اولیه گوشی هوشمند تاشو خود رونمایی کرد. در جریان این رونمایی متوجه شدیم که این گوشی هوشمند با باز شدن صفحه نمایش به یک تبلت تبدیل می‌شود. اما به نظر می‌رسد سامسونگ تنها تولیدکننده‌ای نیست که در حال کار بر روی چنین دستگاهی می‌باشد، در واقع کمپانی‌های دیگری مانند هواوی نیز از تصمیم خود برای تولید گوشی‌های هوشمند تاشو پرده برداشتند.

اما در ویدیویی که به تازگی توسط افشاکننده معروف، Evan Blass منتشر شده به نظر می‌رسد کمپانی شیائومی نیز به جمع تولیدکنندگان چنین گوشی‌های هوشمندی اضافه شده است. در این ویدیو می‌توان یک دستگاه مشابه با تبلت را دید که توسط شیائومی تولید شده است. در ویدیو فردی نشان داده می‌شود که دستگاه را به سمت چپ و راست خم می‌کند و دستگاه از تبلت به یک گوشی هوشمند تبدیل می‌گردد.

اگرچه Blass در گذشته نیز اطلاعاتی را به صورت دقیق افشا کرده است اما ظاهرا در خصوص این ویدیو و دستگاه نمایش داده شده در آن چندان مطمئن نیست. در واقع این احتمال وجود دارد که ویدیو جعلی باشد به همین دلیل نمی‌تواند به این اطلاعات به طور کامل اطمینان کرد. اما از سوی دیگر حتی اگر این ویدیو ساختگی باشد باز هم می‌توان ایده‌ای در خصوص طراحی کلی گوشی‌های هوشمند تاشویی که در آینده روانه بازار خواهند شد بدست آورد.

گوشی هوشمند تاشو مذکور ضخامت بالایی داشته که البته از یک نمونه اولیه چندان هم بعید نیست. خیلی کنجکاویم بدانیم که یک گوشی هوشمند تاشو بالاخره چه شکلی خواهد بود. شاید نزدیک زمانی که بتوانیم پاسخ این سوالمان را دریافت کنیم وقتی باشد که سامسونگ در سال جاری گوشی تاشو خودش را روانه بازار می‌کند.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *