موبایل

شیائومی نمونه اولیه یک گوشی هوشمند تاشو را رونمایی می‌کند

شیائومی

به نظر می‌رسد در سال میلادی جاری باید منتظر چند مدل مختلف از گوشی‌های هوشمند تاشو باشیم. براساس آخرین اخبار منتشر شده سامسونگ نخستین گوشی هوشمند با قابلیت تاشدن خود را ماه آینده معرفی خواهد کرد و این در حالیست که برندهای دیگری مانند هواوی نیز باید این کار را در ماه‌های آینده انجام دهند. اما شیائومی، یکی دیگر از تولیدکنندگان محبوب گوشی‌های هوشمند نیز از مدل اولیه گوشی هوشمند تاشدنی خود رونمایی کرد.

احتمالا تصور شما از گوشی هوشمند تاشو همان چیزی باشد که سامسونگ در جریان کنفرانس سالیانه توسعه دهندگانش رونمایی نمود. یک گوشی هوشمند که از قسمت میانی تا شده و زمانی که در حالت باز شده قرار داشته باشد یک صفحه نمایش بزرگتر را در اختیارتان قرار می‌دهد.

شیائومی اما رویکرد جدیدی را دنبال می‌کند. در تیزر ویدیویی جدیدی که اخیرا توسط هم‌موسس و ریاست این کمپانی، لین بین در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده می‌توان دید که هر دو سمت گوشی هوشمند نمایش داده شده قابلیت تا شدن داشته و از حالت تبلت به یک گوشی هوشمند معمولی تبدیل می‌شود.

متاسفانه هنوز اطلاعات بیشتری از این گوشی هوشمند توسط شیائومی منتشر نشده است اما به گفته این تولیدکننده دستگاه نمایش داده شده طرح مفهومی نبوده و یک مدل اولیه پیش تولید می‌باشد. بین در اکانت ویبو خود به این موضوع اشاره نمود و گفت که مهندسین بخش نرم‌افزاری شیائومی موفق شده‌اند رابط کاربری MIUI را برای استفاده در چنین دستگاهی بهینه‌سازی نموده و تطبیق دهند.

هنوز مشخص نیست که شیائومی چه زمانی جزییات رسمی را در خصوص این گوشی هوشمند تاشو ارائه خواهد نمود. باتوجه به اینکه این تولیدکننده چینی در کنگره جهانی موبایل 2019 نیز حضور خواهد داشت این شانس تا حد زیادی وجود دارد که بتوانیم در جریان این نمایشگاه اطلاعاتی دقیق‌تر و حتی مدل نهایی این گوشی هوشمند را شاهد باشیم.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *