موبایل

فناوری Sound-On Display در گوشی LG G8 حضور خواهد داشت

Sound-On Display

یکی از ویژگی‌هایی که در شایعات منتشر شده در رابطه با گوشی هوشمند پرچمدار LG G8 همواره مطرح شده به کارگیری پنل صفحه نمایش جدید با فناوری Sound-On Display در آن می‌باشد. به نظر می‌رسد این شایعات صحت داشته‌اند چرا که کمپانی ال‌جی این ویژگی را پیش از معرفی رسمی گوشی هوشمند مذکور در وب‌سایت خود رونمایی کرده است.

در واقع سیاست ال‌جی بدین گونه است که پیش از رونمایی رسمی از یک محصول ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فرد آن را به آرامی و مرحله به مرحله در معرض نمایش گذاشته و یا به نوعی معرفی می‌کند.

این پنل‌ صفحه نمایش جدید که تحت عنوان Crystal Sound OLED (به اختصار CSO) معرفی شده است توسط ال‌جی توسعه یافته و در واقع از نمایشگر اولد به عنوان یک دیافراگم به منظور ایجاد لرزش در تمام سطح پنل استفاده نموده و صدایی با حجم قابل توجه را تولید می‌کند. همچنین به علت اینکه تکنولوژی Sound-On Display ال‌جی از تمام سطح صفحه نمایش استفاده می‌کند، صدایی شفاف را تولید نموده و بدین ترتیب حتی نت‌های جزیی و ظریف در موسیقی نیز به خوبی بازتولید می‌شوند.

به ادعای ال‌جی زمانی که از فناوری Sound-On Display استفاده می‌شود صداهایی با نت‌های ظریف‌تر و دقیق‌تر تولید شده و باتوجه به بهبودی که در شفافیت صدا ایجاد خواهد شد صدای انسان به شکل بهتری تولید و پخش می‌شود. به هر حال این یک ویژگی جالب و هیجان انگیز است که باید منتظر ماند و دید آیا عملکردی در سطح ادعاهای ال‌جی از خود به نمایش می‌گذارد یا خیر.

تا به این لحظه رندرهای منتشر شده از گوشی هوشمند G8 ThinQ در بخش طراحی کمی ناامیدکننده ظاهر شده‌اند. در واقع طراحی این گوشی هوشمند به نوعی تکراری و خسته‌ کننده است. شاید قابلیت پخش صدا توسط صفحه نمایش یا همان Sound-On Display جالب توجه‌ترین ویژگی‌ معرفی شده برای این گوشی هوشمند باشد!

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *