موبایل

قابلیت‌های دوربین گلکسی اس10 سامسونگ فاش شد

قابلیت‌های دوربین گلکسی اس10 سامسونگ فاش شد

همان طور که می‌دانید گوشی هوشمند گلگسی اس10 سامسونگ قرار است به زودی معرفی شود و در چند روز اخیر نیز اگر روند شایعات را دنبال کرده باشید تمرکز ویژه‌ای بر روی مشخصات و قابلیت‌های دوربین‌های به کار رفته در این گوشی هوشمند پرچمدار معطوف شده است. در واقع اگر این شایعات صحت داشته باشند می‌توانیم منتظر یک محصول فوق‌العاده در بخش دوربین باشیم. در این شایعات اشاره شده که گران‌ قیمت‌ترین مدل از این گوشی هوشمند به یک سیستم دوربین سه تایی در قسمت عقب مجهز خواهد بود و این در حالیست که نسخه مقرون به صرفه تنها از دو دوربین بهره می‌برد.

اما نیازی نیست از الان نگران این موضوع باشید، چرا که به نظر می‌رسد از نظر ویژگی‌های نرم‌افزاری، دوربین‌های موجود در نسخه گران قیمت و مقرون به صرفه تا حد زیادی مشترک هستند. براساس گفته‌های چند کاربر انجمن معتبر XDA Developers می‌توانیم با چند مورد از ویژگی‌های نرم افزاری بخش دوربین که به احتمال زیاد در سری Galaxy S10 سامسونگ حضور خواهند داشت آشنا شویم.

این ویژگی‌ها شامل حالت سوپر اسلوموشن یا فیلمبرداری با سرعت بسیار آهسته با کیفیت 1080p، فیلمبرداری صحنه آهسته 0.8 ثانیه‌ای، ذخیره بهترین عکس یا Best Shot، جلوه بوکه مصنوعی هنگام استفاده از لایو فوکوس، اسکن اسناد، پشتیبانی از فرمت‌های تصویری HEIF، فیلمبرداری با پشتیبانی از +HDR10 و بسیاری دیگر می‌شوند.

هنوز مشخص نیست که آیا تمام این ویژگی‌ها در هر سه مدل از گلکسی اس10 در دسترس کاربران قرار خواهند داشت و یا تعدادی از آنها محدود به نسخه معمولی و پلاس می‌شوند. به هر حال در صورتی که این اتفاق بیفتد نیز نمی‌توان از سامسونگ شکایتی داشت. توجه داشته باشید که اپل نیز پیش‌تر سیاستی مشابه را در گوشی‌های آیفون جدید خود شامل آیفون ایکس‌آر، آیفون ایکس‌اس و ایکس‌اس مکس اجرا نموده است.

علاوه بر این، به نظر می‌رسد سامسونگ در پرچمداران جدید سری گلکسی اس خود قرار است قابلیت انحصاری جدیدش تحت عنوان Bright Sight را نیز معرفی کند که در واقع رقیبی برای حالت Night Sight گوشی‌های هوشمند پیکسل می‌باشد.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *