موبایل

قیمت‌های احتمالی گلکسی اس10 فاش شدند

گلکسی اس10

با این روندی که قیمت‌های تعیین شده برای گوشی‌های هوشمند پرچمدار نشان می‌دهند به نظر می‌رسد همچنان باید منتظر افزایش قیمت‌ها باشیم. متاسفانه این موضوع در خصوص مدل‌های جدید گلکسی اس10 سامسونگ نیز کاملا صادق خواهد بود. در واقع اگر به دنبال خرید یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه هستید به طور کامل دور این سری را خط بکشید!

براساس خبر جدیدی که توسط وب‌سایت توتو اندروید منتشر شده به نظر می‌رسد قیمت‌های احتمالی و منتسب به مدل‌های مختلف گلکسی اس10 به نوعی فاش شده است. توجه داشته باشید که این قیمت‌ها به یورو بوده و به همین دلیل ممکن است قیمت این گوشی‌های هوشمند در منطقه آمریکا و یا سایر مناطق جهان متفاوت باشد. اما با این حال می‌توان با استفاده از این قیمت‌ها در مورد قیمت نهایی گوشی‌های هوشمند گلکسی اس10 تصور بهتری داشت.

پایین‌ترین قیمت مربوط به مدل Galaxy S10 Lite شده و می‌توانید امیدوار باشید با قیمت 779 یورویی عرضه شود. با پرداخت این قیمت می‌توانید از 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره‌مند شوید. کانفیگ گرانتر مربوط به مدل Galaxy S10 استاندارد با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی می‌شود که قیمت 929 یورویی را ارائه خواهد کرد.

اما یک مدل تحت عنوان Galaxy S10+ نیز وجود دارد که با قیمت 1049 یورویی خود 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

همچنین یک نسخه 1 ترابایتی از گلکسی اس10 پلاس نیز احتمالا تولید می‌شود که به 12 گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد بود و قیمت گزاف 1599 یورویی آن باعث می‌شود عملا با یک محصول لاکچری مواجه باشیم. البته طبیعتا این قیمت‌ها کاملا براساس حدس و گمان بوده و نمی‌توان به آنها استناد نمود. انتظار می‌رود مدل‌های مختلف گلکسی اس10 در تاریخ 20 فوریه به طور رسمی توسط سامسونگ رونمایی شوند.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *