موبایل

مشخصات و رندرهای جدید Xperia L3 سونی فاش شدند

Xperia L3

کنگره جهانی موبایل 2019 به زودی برگزار خواهد شد و این یعنی ما می‌توانیم انتظار معرفی تعدادی گوشی هوشمند توسط کمپانی‌های تولیدکننده شناخته شده در بازار موبایل را داشته باشیم. یکی از کمپانی‌ها سونی خواهد بود که براساس شایعات منتشر شده اخیر، غول فناوری ژاپن محصولات جدیدی را برای ما تدارک دیده است. همچنین اگر بیشتر به دنبال خرید یک گوشی هوشمند ارزان قیمت و یا میان رده هستید باز هم نباید از رویداد مطبوعاتی سونی در جریان MWC 2019 چشم بردارید.

براساس پستی که توسط وب‌سایت WinFuture.de منتشر شده است به نظر می‌رسد اطلاعات جدیدی از گوشی هوشمند Xperia L3 که در آینده‌ای نزدیک عرضه خواهد شد فاش شده است. براساس این اطلاعات جدید می‌توان انتظار داشت که این گوشی هوشمند ارزان قیمت و تا حدودی میان رده به یک نمایشگر 5.7 اینچی با وضوح تصویر 1440 در 720 پیکسلی مجهز باشد.

همچنین از سایر مشخصات فنی مهم در Xperia L3 می‌توان به 3 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و همچنین وجود یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری استاندارد اشاره کرد. بدین ترتیب آن دسته از کاربرانی که همچنان استفاده از هدفون‌های سیمی معمولی را به انواع بلوتوث ترجیح می‌دهند، این گوشی هوشمند می‌تواند یک گزینه مناسب به حساب آید.

علاوه بر این سونی در Xperia L3 از یک حسگر تشخیص اثرانگشت، مشابه با گوشی‌های هوشمند قبلی خود استفاده خواهد نمود. این حسگر این بار نیز سمت کناری گوشی تعبیه شده و نباید در قسمت پشتی به دنبالش بگردید.

وظیفه تامین انرژی در گوشی هوشمند جدید سونی بر عهده یک باتری 3300 میلی‌آمپرساعتی است. در بخش دوربین شاهد دو دوربین 13 و 2 مگاپیکسلی در قسمت عقب و یک دوربین سلفی با کیفیت 8 مگاپیکسل در جلوی گوشی هستیم.

توجه داشته باشید که هیچ کدام از این اطلاعات هنوز به طور رسمی تایید و یا رد نشده‌اند و متاسفانه نمی‌دانیم این گوشی هوشمند 220 دلاری از چه چیپستی بهره خواهد برد.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *