موبایل

سامسونگ رسما به مشکلات نمایشگر Galaxy Fold واکنش نشان داد

Galaxy Fold

براساس گزارشی که اخیرا منتشر شده به نظر می‌رسد کمپانی سامسونگ نسخه‌هایی از گوشی هوشمند Galaxy Fold را برای مجلات فناوری و یوتیوبرهای مشهور ارسال کرده تا توسط این رسانه ها مورد بررسی قرار بگیرند. متاسفانه صفحه نمایش نمونه‌های ارسال شده پس از چندبار استفاده با مشکل مواجه شده و بسیاری از این بررسی کننده‌ها را با تعجب مواجه نموده و به همین دلیل سامسونگ در بیانیه‌ای به رفع برخی از این مشکلات اشاره کرده است.

در بیانیه‌ای که برای وب‌سایت The Verge، که یکی از دریافت کنندگان گوشی هوشمند Galaxy Fold مواجه شده با مشکلات مذکور می‌باشد آمده است:

تعداد محدودی از نمونه‌های اولیه گوشی هوشمند گلکسی فولد به منظور نقد و بررسی در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است. ما گزارشاتی را در خصوص صفحه نمایش اصلی این نمونه‌ها دریافت نموده‌ایم. ما نمونه‌های ارسال شده‌ای که با مشکل مواجه شده‌اند را به صورت تک به تک مورد بررسی قرار داده و علت را پیدا خواهیم کرد.

سامسونگ همچنین اضافه کرد:

برخی از بررسی کنندگان با برداشتن لایه محافظ بالایی صفحه نمایش باعث آسیب رسیدن به آن شده‌اند. صفحه نمایش اصلی گوشی هوشمند Galaxy Fold از یک لایه محافظتی در قسمت بالایی برخوردار است که بخشی از ساختار صفحه نمایش محسوب شده و از آن در برابر خراش محافظت می‌کند. جداسازی لایه محافظ و یا افزودن چسب‌های نگهدارنده به صفحه نمایش اصلی گوشی باعث آسیب رسیدن به آن خواهد شد. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا مشتریانمان از این موضوع مطلع باشند.

قابل ذکر است که برخی از این بررسی کنندگان با فرض اینکه لایه بالایی در واقع نوعی محافظ صفحه نمایش خارجی است اقدام به جداسازی آن از صفحه نمایش اصلی گوشی کرده‌اند که در نتیجه پنل نمایشگر نمونه‌ای که از آن استفاده می‌کردند آسیب دیده است. به هر حال Galaxy Fold فناوری جدیدی را ارائه داده و مانند هر فناوری جدیدی مدتی طول می‌کشد تا ایرادات احتمالی آن برطرف شوند.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *