موبایل

نسخه دوم گوشی گیمینگ Black Shark شیائومی بهار عرضه می‌شود

Black Shark

گوشی‌های هوشمند گیمینگ محصولاتی خاص یا به اصطلاح نیش هستند که برای طیف محدودی از کاربران بازار موبایل ارائه می‌شوند. در واقع هر کاربری تمایلی برای پرداخت هزینه‌ای نسبتا بالا برای خرید یک گوشی هوشمند گیمینگ ندارند، چرا که معمولا اکثر گوشی‌های هوشمند میان رده حرفه‌ای و پرچمداران قدرت و توان کافی برای اجرای بسیاری از بازی‌های موبایل را دارند.

اما کمپانی شیائومی تلاش کرد با عرضه گوشی هوشمند گیمینگ Black Shark سهمی در این بازار محدود بدست آورد و حالا این تولیدکننده چینی آماده است تا دومین نسل از گوشی هوشمند گیمینگ خود را در بهار سال میلادی جاری روانه بازار کند.

از زمان عرضه نخستین نسل از Black Shark تقریبا 9 ماه می‌گذرد. شیائومی حالا از کاربران و طرفداران خود درخواست کرد که ایده‌ها و پیشنهادات خود را برای نسخه بعدی این گوشی هوشمند گیمینگ ارائه دهند. وانگ تنگ توماس، مدیر اجرایی محصول این کمپانی همچنین در حساب کاربری ویبو خود اعلام کرد که نسل بعدی گوشی هوشمند بلک شارک ممکن است به زودی در بازار در دسترس قرار بگیرد.

شیائومی هنوز به طور رسمی اطلاعاتی را در خصوص نسل بعدی گوشی هوشمند گیمینگ Black Shark خود اعلام نکرده و حتی حدس و گمان‌هایی که در رابطه با جزییات و مشخصات فنی این گوشی هوشمند ارائه شده نیز بسیار کلی و غیرقابل استناد هستند. شایان ذکر است که براساس گزارشات قبلی، این گوشی هوشمند به چیپست اسنپدراگون 855 کوالکام و 8 گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد بود.

علاوه بر این، نسل دوم بلک شارک از اندروید 9 پای نیز در هنگام عرضه بهره می‌برد که البته این نسخه از اندروید برای تقریبا هر گوشی هوشمندی که در سال 2019 روانه بازار می‌شود یک استاندارد خواهد بود.

شیائومی اولین نسخه از گوشی هوشمند بلک شارک خود را در آپریل 2018 روانه بازار کرد و به همین دلیل این احتمال وجود دارد که نسخه دوم نیز در حوالی ماه آپریل عرضه شود.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *