موبایل

نسخه 1 ترابایتی +Galaxy S10 قیمتی 1700 دلاری خواهد داشت

+Galaxy S10

این روزها شاهد روند افزایشی محسوسی در قیمت گوشی‌های هوشمند پرچمدار هستیم. اپل یکی از مثال‌های خوب در این زمینه است که گوشی هوشمند آیفون جدید خود را با قیمت پایه 1000 دلار روانه بازار کرده و این در حالیست که نسبت به چند سال پیش شاهد افزایش چند صد دلاری قیمت هستیم. اما اپل در این زمینه تنها شرکتی نیست که می‌توان مثال زد، در واقع سامسونگ نیز اوضاع و احوال مشابهی دارد.

متاسفانه به نظر می‌رسد در سال میلادی آینده نیز شاهد تغییری در این موضوع نخواهیم بود و به گزارش وب‌سایت گیزمودو، گوشی هوشمند گلکسی اس10 به هیچ عنوان ارزان نخواهد بود. در واقع به گفته این وب‌سایت، مدل 1 ترابایتی +Galaxy S10 می‌تواند چیزی حدود 1700 دلار قیمت داشته باشد و اگرچه این قیمت هنوز توسط سامسونگ یا منبع نزدیک دیگری مورد تایید قرار نگرفته اما به خوبی این مطلب را می‌رساند که اصلا با گوشی هوشمند ارزان قیمتی مواجه نخواهیم بود.

در مقایسه نسخه 512 گیگابایتی iPhone XS Max اپل با قیمت 1449 دلاری عرضه شد و بدون شک حافظه داخلی 1 ترابایتی باید قیمتی بالاتر از این داشته باشد. البته براساس گزارش منتشر شده این قیمت بالا فقط برای نسخه 1 ترابایتی بوده و اگر نسخه‌های دیگر +Galaxy S10 را تهیه کنید ارزان‌تر تمام خواهد شد.

برای مثال نسخه 128 گیگابایتی +Galaxy S10 با قیمت 899 پوند و نسخه 512 گیگابایتی با قیمت 1099 پوند عرضه خواهند شد. همچنین یک نسخه کوچکتر از گلکسی اس10 با نمایشگر 6.1 اینچی نیز وجود دارد که در دو نسخه 128 و 512 گیگابایتی به ترتیب با قیمت 799 و 999 پوندی عرضه می‌شود.

علاوه بر این، به نظر می‌رسد نسخه‌ای با صفحه نمایش تخت و ساده نیز ارائه خواهد شد که برای تهیه مدل 128 گیگابایتی آن باید 669 پوند بپردازید. طبیعتا هیچ کدام از این اطلاعات رسمی نبوده و نمی‌توان به طور کامل به آنها اعتماد کرد.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *