موبایل

نسخه Dual Display گوشی Vivo Nex با دو نمایشگر عرضه می‌شود

Vivo Nex

کمپانی چینی Vivo امسال محصولات جنجالی و جذابی را روانه بازار کرد، به طوری که بخش زیادی از شایعات و اخبار دنیای گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص دادند. گوشی Vivo Nex رویکردی جدید را برای جایگزینی طراحی ناچ دوربین جلو ارائه کرد. این محصول از یک مکانیزم کشویی به منظور جای دادن دوربین جلو و سایر حسگرهای موجود رد بخش جلویی بهره می‌برد.

اما حالا Vivo یک نسخه دیگر از سری Nex را عرضه می‌کند که در آن مکانیزم کشویی نیز جایگزین راهکاری جدیدتر شده است. نسخه Dual Display گوشی Vivo Nex از دو نمایشگر برخوردار است که یکی در بخش جلویی و دیگری در قسمت پشتی قرار گرفته‌اند.

طراحی کلی این گوشی هوشمند در واقع بسیار شبیه به نسخه معمولی بوده و شاید تنها تفاوت محسوس وجود یک نمایشگر اضافی در قسمت پشتی آن باشد. این یعنی گوشی شما نیازی به داشتن دوربین در بخش جلو و عقب ندارد چرا که Vivo از یک سیستم دوربین سه‌تایی در قسمت پشتی استفاده کرده که هم می‌تواند برای ثبت تصاویر سلفی و هم تصاویر معمولی مورد استفاده قرار بگیرد.

به لطف نمایشگری که در قسمت پشتی نسخه Dual Display گوشی Vivo Nex قرار گرفته کاربر می‌تواند به راحتی کادر مناسب برای ثبت تصاویر سلفی یا تماس‌های تصویری را در اختیار داشته باشد. این گوشی از یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، یک دوربین ثانویه 2 مگاپیکسلی و یک ماژول عمق‌سنج سه‌بعدی برای تشخیص فاصله و همچنین قابلیت امنیتی تشخیص چهره برای نمایشگر عقبی بهره می‌برد.

در بخش جلویی نسخه Dual Display گوشی Vivo Nex شاهد یک نمایشگر 6.4 اینچی با وضوح تصویر 2340 در 1080 پیکسلی هستیم. در بخش عقب نیز Vivo از یک نمایشگر کوچکتر 5.5 اینچی با وضوح 1080p و نسبت 16:9 استفاده نموده است. هر دو نمایشگر از پنل‌های OLED بهره می‌برند.

از مشخصات اصلی این گوشی هوشمند می‌توان به چیپست کوالکام اسنپدراگون 845، 10 گیگابایت حافظه رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری 3500 میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد. محصول منحصر به فرد جدید ویوُ با قیمت 720 دلاری در تاریخ 29 دسامبر در بازار چین عرضه خواهد شد.

منبع: ubergizmo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *