موبایل

هواوی به دنبال عرضه یک گوشی هوشمند تاشو با قابلیت 5G است

گوشی هوشمند تاشو

در حالی که بسیاری از کاربران منتظر رونمایی گوشی هوشمند تاشو سامسونگ هستند، ظاهرا هواوی تصمیم دارد با ارائه دو نوآوری و تکنولوژی جدید در محصول آینده‌اش تمام قوانین را بهم بریزد. براساس گزارشی جدید این تولیدکننده چینی قرار است سال آینده گوشی هوشمندی با قابلیت ارتباطی نسل پنجم را به بازار عرضه کند که اتفاقا تاشو هم می‌باشد.

این تصمیم جدید هواوی در جریان رویداد سالیانه‌ای که هفته گذشته در حوزه نوآوری، علم و تکنولوژی در شهر تیانجین چین برگزار شد، اعلام گردید. کن هو ریاست هواوی به طور رسمی تایید کرد که تلفن همراه 5G آنها از یک صفحه نمایش قابل تا شدن برخوردار بوده و در نیمه نخست سال میلادی آینده به بازار عرضه خواهد شد.

در گذشته نیز Huawei علاقه و اشتیاق خاص خود برای معرفی تکنولوژی‌ها و نوآوری‌های جدید را همواره نشان داده است، اما این بار ظاهرا قصد دارد با یک تیر دو نشان بزند. این تولیدکننده محبوب چینی با خرید زمان بیشتر سعی دارد قابلیت ارتباطی بسیار سریع نسل پنجم را در یک گوشی هوشمند تاشو ارائه دهد.

هو همچنین اعلام نمود از آنجایی که فناوری ارتباطی 5G تقریبا 100 برابر سریعتر و 50 برابر رسپانسیوتر از شبکه‌های نسل چهارم فعلی محسوب می‌شود، تماشای ویدیوهای با کیفیت بالا بر روی یک صفحه نمایش بزرگ قطعا برای بسیاری از کاربران به یکی از سرگرمی‌های محبوب در گوشی هوشمندشان تبدیل خواهد شد.

گوشی‌های هوشمند تاشو این پتانسیل را دارند تا تاثیر شگفت انگیزی بر دنیای اسمارت‌فون‌ها بگذارند؛ همان کاری که اپل نخستین بار با عرضه آیفون و فرم فکتور منحصر بفردش انجام داد.

اگرچه هنوز اطلاعاتی در خصوص مشخصات احتمالی گوشی هوشمند تاشو هواوی منتشر نشده اما از آنجایی که هواوی این روزها چیپست‌های تولیدی‌اش را به طور عمده در گوشی‌های هوشمند خودش مورد استفاده قرار می‌دهد، به نظر می‌رسد این محصول از سیستم‌روی‌چیپ قدرتمند Kirin 980 بهره ببرد.

شایان ذکر است که سامسونگ نیز در نوامبر سال جاری قرار است سرانجام گوشی هوشمند Galaxy F را به عنوان نخستین اسمارت‌فون اندرویدی با صفحه نمایش تاشو معرفی کند.

منبع: wccftech

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *