موبایل

چراغ سفید چشمک زن در Galaxy S10 یک نقص نیست

Galaxy S10

همان طور که می‌دانید کمپانی سامسونگ به تازگی از جدیدترین پرچمدار سری گلکسی اس خود به طور رسمی رونمایی کرد. اگر قصد خرید گوشی هوشمند گلکسی اس10 سامسونگ را دارید ممکن است با دیدن تصاویر یا ویدیوهای پرچمدار جدید سامسونگ متوجه یک چراغ سفید چشمک زن در بخش بالایی صفحه نمایش شده باشید.

اما پیش از اینکه با خودتان فکر کنید این چراغ در نمونه خریداری شده توسط شما یک نقص و مشکل محسوب می‌شود باید بگوییم که اینگونه نبوده و این چراغ در واقع توسط سامسونگ طراحی شده و به سنسور مجاورت گوشی متصل گردیده است.

همچنین کمپانی سامسونگ در دفترچه راهنمای گوشی هوشمند Galaxy S10 توضیحاتی را در خصوص این قابلیت به کاربران ارائه می‌کند. البته نمی‌توان این واقعیت را نیز انکار کرد که بسیاری از کاربران هیچگاه به این دفترچه نگاه نمی‌اندازند. اساسا چراغ یا نقطه سفید رنگ چشمک زن در این گوشی هوشمند بدین منظور طراحی شده تا مکان قرارگیری سنسور مجاورت را نشان دهد و این اتفاق تنها زمانی می‌افتد که شما در حال مکالمه با تلفن خود باشید.

این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا بفهمند می‌توانند صورت یا گوش خود را به صفحه نمایش نزدیک کنند، چرا که با این کار صفحه نمایش به طور اتوماتیک خاموش می‌شود. بنابراین اگر زمانی در گوشی هوشمند Galaxy S10 خریداری شده نقطه سفید رنگ چشمک زنی را هنگام برقراری تماس مشاهده نمودید باید بدانید که این قابلیت کاملا طبیعی بوده و یک نقص یا مشکل فنی محسوب نمی‌شود.

توجه داشته باشید که این موضوع در خصوص تمام مدل‌های عرضه شده از سری Galaxy S10 صادق بوده و چراغ سفید چشمک زن در Galaxy S10e و Galaxy S10 Plus نیز وجود دارد.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *