موبایل

تصاویر فاش شده از گلکسی اس10 جک هدفون را نشان می‌دهند

جک هدفون

اگر تا به این لحظه نگران این موضوع بوده‌اید که نکند سامسونگ در مدل‌های مختلف گلکسی اس10 جک هدفون 3.5 میلی‌متری استاندارد را حذف نماید، خبرهای خوبی برایتان داریم. در تصاویر جدیدی که از این گوشی هوشمند توسط وب‌سایت AllAboutSamsung منتشر شده است می‌توان تصور کلی و بهتری از طراحی احتمالی پرچمدار جدید سری گلکسی اس سامسونگ را مشاهده نمود. همچنین یکی از نکات مهمی که در این تصاویر قابل رویت می‌باشد، حضور جک هدفون استاندارد است.

این تصاویر فاش شده در واقع اطلاعات جدیدی در خصوص این گوشی هوشمند که تا به این لحظه ندانیم را ارائه نمی‌دهد. شاید این موضوع به علت انتشار چندین شایعه مختلف در طی یکی دو ماه گذشته اتفاق افتاده باشد و تقریبا نکته جذاب و جدیدی در خصوص این پرچمدار باقی نمانده است.

در تصاویر منتشر شده می‌توان گوشی هوشمند گلکسی اس10 و گلکسی اس10 پلاس را مشاهده نمود که مطابق شایعات قبلی در مدل پلاس صفحه نمایش حفره‌دار برای جایگذاری دوربین به کار گرفته شده است. در این مدل حفره مذکور بزرگتر بوده و احتمالا محل قرارگیری دو دوربین می‌باشد.

اما قسمت پشتی گوشی‌های نمایش داده شده نیز از یک سیستم دوربین سه تایی بهره می‌برند که نسبت به گذشته یک پیشرفت محسوب می‌شود. در تصاویر نمی‌توان اثری از سنسورهای تشخیص اثرانگشت خارجی را مشاهده کرد و به همین دلیل شاید سرانجام سامسونگ در مدل‌های جدید گلکسی اس10 خود از حسگرهای اثرانگشت درون صفحه‌ای استفاده کرده باشد.

در تصاویر همچنین نمی‌توان مدل ارزان قیمت گلکسی اس10 یا Galaxy S10 E را مشاهده کرد. براساس اطلاعات منتشر شده این مدل از صفحه نمایش خمیده برخوردار نبوده و سیستم دوربین دوتایی را ارائه می‌دهد. سامسونگ به طور رسمی از مدل‌های جدید گلکسی اس10 در تاریخ 20 فوریه در جریان کنگره جهانی موبایل 2019 رونمایی خواهد نمود.

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *